Ceneje.si: Kakšna bi bila ljubezen brez tebe? Kot vibrator brez baterije.
Heureka Group je za devet tržišč samostojno ustvarila oglaševalsko akcijo ob valentinovem, v kateri javnost sprašujejo, ali je ljubezen brez ljubljene osebe bolj podobna krizi srednjih let brez motorja ali vibratorju brez baterije.
Skupina Heureka je 25. januarja začela s svojo prvo akcijo za valentinovo v Sloveniji (Ceneje.si) in hkrati še v osmih drugih državah, ki sodijo pod okrilje te mednarodne skupine.
Osrednja ideja akcije je spoznati, kakšen bi bil svet brez naših ljubljenih, in navdihniti uporabnike k zavedanju, kako poskrbeti za svoje nadražje, in to ne le na valentinovo. Oglaševalska akcija je bila v celoti ustvarjena v mednarodni kreativni ekipi Heureka Group. Pomemben del projekta je spletna nagradna igra, v kateri bodo uporabniki poskušali dopolniti glavni slogan »Ljubezen brez tebe je kot …«.
Glavna ideja akcije
»Cilj akcije je navdihniti ljudi, da ne pozabijo na tiste, ki jih imajo radi. Sploh ni pomembno, ali so to naši partnerji, zakonci ali prijatelji, dobro je osrečevati druge ljudi – in to kadar koli,« pravi Jiří Struk, direktor za znamčenje pri skupini Heureka. »Kampanjo smo pripravili popolnoma samostojno. Osnovni vizuali bodo identični v vseh državah, sporočilo pa smo prilagodili posameznim trgom, bodisi na družbenih omrežjih ali pri aktivnostih odnosov z javnostmi. Kar deluje tu, morda ne bi delovalo v drugih državah,« še doda.