black friday  A1
Opaženo

Črni humor pred črnim petkom

V A1 pravijo, da pretirana potrošnja ni hec. Ker tega še vedno ne jemljemo dovolj resno, so pomembna sporočila pred petkom norega nakupovanja posredovali skozi humor.

Kratek opis akcije: V črnem humorju se vedno skriva veliko resnice, ki ji ljudje lažje prisluhnemo v sproščeni obliki. Zato sta A1 in SHIFT zdužila moči s priznanimi komiki. Ustvarili so poseben spletni šov, ki skozi šale sporoča, da je čas za spremembo potrošniških navad. Ne potrebujemo vedno novih stvari samo zato, ker so na trgu. Tudi strah, da bomo nekaj zamudili, ni dober razlog, da skočimo na vsak popust. Čas je, da bolje pazimo na stvari, ki jih že imamo, da jih včasih tudi popravimo ali podarimo nekomu, ki jih potrebuje. »Ali kot pravi sporočilo akcije: Ne se hecat; popravi, zaščiti ali izberi obnovljeno – razmisli, preden kupiš novo. Tudi staro je lahko dobro kot novo. Na primer obnovljeni telefoni. Planet nam bo zelo hvaležen, saj proizvodnja vedno novega in kopičenje starega na smetiščih občutno povečuje ogljični odtis in spodbuja podnebne spremembe,« pravijo snovalci akcije, ki so predstavili tudi zabavno terapevtsko pesem, ki je že pred črnim petkom našla svojo pot na radio in na YouTube.

Oglaševalska akcija temelji na spletnih kanalih, podprli pa so jo tudi na družbenih omrežjih in v tiskanih medijih. Pasice vabijo na podstran s šovom, kjer so poleg humornih bodic objavljeni tudi zelo konkretni nasveti, kaj lahko spremenimo. Med drugim je izpostavljeno tudi spletno mesto Ekologov brez meja manjjevec.si z zemljevidom mojstrov, ki popravijo rabljene stvari.

bf a1

 

Predstavniki naročnika: Anja Rejc, Mojca Goršič in Sašo Mlakar

Kreativna direktorica: Ana Ivandić

Tekstopiska: Eva Gradišnik

Oblikovalec: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Nina Bergoč

Vodja projekta: Petra Ajdovec

Fotograf: Jani Ugrin

Produkcija: Perica Jerković

Komiki in avtorji scenarija: Perica Jerković, Marko Žerjal, Admir Baltić in Robert Petan (avtor glasbe)

Produkcijska ekipa: Matej Humar (snemanje in obdelava zvoka), Darko Petan (snemanje in montaža videa) in Rok Ilovar (snemanje videa, montaža in režija)

Družbeni mediji: DROM Agency

Medijski zakup: OMD

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji