Črni humor pred črnim petkom
V A1 pravijo, da pretirana potrošnja ni hec. Ker tega še vedno ne jemljemo dovolj resno, so pomembna sporočila pred petkom norega nakupovanja posredovali skozi humor.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: V črnem humorju se vedno skriva veliko resnice, ki ji ljudje lažje prisluhnemo v sproščeni obliki. Zato sta A1 in SHIFT zdužila moči s priznanimi komiki. Ustvarili so poseben spletni šov, ki skozi šale sporoča, da je čas za spremembo potrošniških navad. Ne potrebujemo vedno novih stvari samo zato, ker so na trgu. Tudi strah, da bomo nekaj zamudili, ni dober razlog, da skočimo na vsak popust. Čas je, da bolje pazimo na stvari, ki jih že imamo, da jih včasih tudi popravimo ali podarimo nekomu, ki jih potrebuje. »Ali kot pravi sporočilo akcije: Ne se hecat; popravi, zaščiti ali izberi obnovljeno – razmisli, preden kupiš novo. Tudi staro je lahko dobro kot novo. Na primer obnovljeni telefoni. Planet nam bo zelo hvaležen, saj proizvodnja vedno novega in kopičenje starega na smetiščih občutno povečuje ogljični odtis in spodbuja podnebne spremembe,« pravijo snovalci akcije, ki so predstavili tudi zabavno terapevtsko pesem, ki je že pred črnim petkom našla svojo pot na radio in na YouTube.
Oglaševalska akcija temelji na spletnih kanalih, podprli pa so jo tudi na družbenih omrežjih in v tiskanih medijih. Pasice vabijo na podstran s šovom, kjer so poleg humornih bodic objavljeni tudi zelo konkretni nasveti, kaj lahko spremenimo. Med drugim je izpostavljeno tudi spletno mesto Ekologov brez meja manjjevec.si z zemljevidom mojstrov, ki popravijo rabljene stvari.
Predstavniki naročnika: Anja Rejc, Mojca Goršič in Sašo Mlakar
Kreativna direktorica: Ana Ivandić
Tekstopiska: Eva Gradišnik
Oblikovalec: Andraž Grulja
Direktorica projekta: Nina Bergoč
Vodja projekta: Petra Ajdovec
Fotograf: Jani Ugrin
Produkcija: Perica Jerković
Komiki in avtorji scenarija: Perica Jerković, Marko Žerjal, Admir Baltić in Robert Petan (avtor glasbe)
Produkcijska ekipa: Matej Humar (snemanje in obdelava zvoka), Darko Petan (snemanje in montaža videa) in Rok Ilovar (snemanje videa, montaža in režija)
Družbeni mediji: DROM Agency
Medijski zakup: OMD