A1
Opaženo

Darila najdete pri A1!

Grey Ljubljana je v sodelovanju z A1 Slovenija ustvaril kampanjo, ki v obdobju čustvenih prazničnih oglasov stavi na kanček humorja.

Kratek opis akcije: »Akcija praznuje naše osebne uspehe in uspehe naših najbližjih, ne glede na to, kakovsakdanji so. Včasih so že vztrajanje pri hobiju, potenje v fitnesu ali točnost dovolj dober razlog za to, da se obdarujemo,« pojasnjujejo v A1 Slovenija. Verjamejo, da si prav vsak zasluži darilo, ki pa jih uporabniki lahko najdejo na njihovih prodajnih mestih in spletni strani.

a1 darila1

a1 darila2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodja projekta v agenciji: Klemen Krulec

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Andraž Grulja, Hana Domijan, Urška Kos in Taja Marčetič

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Ciril Jazbec

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: november – december 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji