Darila najdete pri A1!
Grey Ljubljana je v sodelovanju z A1 Slovenija ustvaril kampanjo, ki v obdobju čustvenih prazničnih oglasov stavi na kanček humorja.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: »Akcija praznuje naše osebne uspehe in uspehe naših najbližjih, ne glede na to, kakovsakdanji so. Včasih so že vztrajanje pri hobiju, potenje v fitnesu ali točnost dovolj dober razlog za to, da se obdarujemo,« pojasnjujejo v A1 Slovenija. Verjamejo, da si prav vsak zasluži darilo, ki pa jih uporabniki lahko najdejo na njihovih prodajnih mestih in spletni strani.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem
Vodja projekta v agenciji: Klemen Krulec
Direktorica naročnika: Amadea Šoln
Strateška direktorica: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Eva Gradišnik
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalci: Andraž Grulja, Hana Domijan, Urška Kos in Taja Marčetič
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Miha Mlaker
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Ciril Jazbec
Družbena omrežja: Mediodrom
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec
Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren
Trajanje akcije: november – december 2019