Datamilijonarski prazniki
Agencija SHIFT je za A1 Slovenija ustvarila malce drugačno praznično oglaševalsko akcijo, ki prikazuje, kaj se zgodi, ko se družina poveže.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Jesenska oglaševalska akcija je predstavila Staneta, prvega slovenskega datamilijonarja, v praznični komunikaciji pa je v ospredju mama Dragica in njena strast do plesa. Ob boku ji stoji oziroma natančneje pleše celotna družina.
»Njen nastop, ki je plod skupnega dela, je rezultat povezanosti datamilijonarske družine. Tako kot je rezultat povezanosti mobilnih in fiksnih paketov A1prihranek pri mesečni naročnini. Skratka, ko se družina poveže, se zgodijo same dobre stvari,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Mojca Goršič, Nina Šiler, Mateja Majcen in Nika Frece
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisca: Luka Bajs in Eva Gradišnik
Oblikovalca: Andraž Grulja in Aleš Salokar
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica projektov: Nina Bergoč
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Markus Virpiö
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Strategija in upravljanje družbenih omrežij: DROM Agency
Medijska agencija: OMD