bozic
Opaženo

Delimo božič

Zavarovalnica Sava in Luna \TBWA sta decembra predstavili dobrodelno božično akcijo »Delimo božič«.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Sava v sklopu svojega poslanstva 'Nikoli sami' vsako leto v decembru pripravi družbeno odgovorni projekt 'Delimo božič', s katerim razveseljuje starostnike v domovih za starejše in jim prinaša božično vzdušje. Leta 2020 jim je epidemija prekrižala načrte, zato so se tokrat akcije lotili malo drugače in kljub vsem oviram in omejitvam jim je uspelo pripraviti prav poseben dogodek v Domu starejših občanov Fužine.

Ker so v tem času stiki omejeni, so za starostnike pripravili nepozaben dan, ki jim je na obraze narisal nasmehe. Obiskali so jih namreč terapevtski psi iz Zavoda PET, ki so izurjeni posebej za terapevtske procese, znane po izjemno pozitivnih vplivih na ljudi. Psi so razveselili vse prisotne in jim omogočili posebno izkušnjo tudi v nazahtevnejših časih.

Na dogodku so kot vedno sodelovali tudi zaposleni v Zavarovalnici Sava, le da so tokrat svoje lepe želje sporočili na drugačen način. Lepe misli in dobre želje so natisnili na voščilnice in jih razstavili v domu, da bi tudi v teh težkih časih poskrbeli za praznično vzdušje in iskrico v očeh.

delimobozic1

delimobozic2

delimobozic3

delimobozic4

delimobozic5

Elementi akcije: dogodek, aktivnosti na družbenih omrežjih, interna komunikacija

Predstavniki naročnika: Katja Grušovnik, Lucija Medved in Gregor Lednik

Vodji projekta: Katja Hrovatin in Valerija Smolej

Asistent vodje projektov: Rok Travižan

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov

Oblikovalec: Miha Avsenik

Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart

Spletna strateginja: Juša Fabjan

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji