DM Slovenija x Booby Tape: »Joškice« preplavile Ljubljano
Pretekli teden so družbena omrežja, medije in zunanje oglaševalske površine preplavili rožnati odtenki in »joškice«. V dm Slovenija smo kot prvi v EU dobili pripomoček Booby Tape.
Kaja Kovič
Sprva so rožnati odtenki preplavili družbena omrežja, ko so vplivnice, kot so Tjaša Kokalj Jerala, Lorella Flego, Pika Zrim, Špela Grošelj, Katarina Benček, Rebecca Gliha, Gaja Hribernik, Ursula Gawish, Indira Ekić, Nataša Mernik in druge, objavljale fotografije in posnetke o uporabi posebnega podpornega traku za prsi, izdelanega iz visokokakovostnega medicinskega lepila, ki je nežen do kože in ki zagotavlja zanesljivo oporo za vse velikosti košaric.
Dan pred začetkom prodaje podpornega traku so DM Slovenija, ustanoviteljici podjetja Boody Tape iz Avstralije, Bianca in Bridgett Roccisano, in preostala organizacijska ekipa, ki je pomagala pri uvozu te blagovne znamke v Slovenijo (med njimi sta Barbara Beč in Nejc German) orgaznizirali spektakularen dogodek v ljubljenskem lokalu Nebo Show Restaurant. Tega so se udeležili številne estradnice, vplivnice in drugi znani obrazi iz medijev in zabavne industrije, med obiskovalci pa smo zasledili tudi peščico moških.
Vzporedno z začetkom prodaje izdelkov Booby Tape so se v rožnato obarvale tudi mnoge ljubljanske ulice, saj je prihod revolucionarnega izdelka v Slovenijo in Evropsko unijo dm Slovenija oglaševal tudi na zunanjih oglaševalskih površinah Europlakata.
O tem, kako sta sestri Roccisano prišli do ideje o izdelku Booby Tape, kakšna je njuna poslovna zgodba ter kako je podporni lepilni trak za prse všeč Slovenkam, pa si boste lahko prebrali v naslednji številki MM-ove revije SaMMozavestno, ki izide konec maja 2023.