Radenska
Opaženo

Dobre stvari padajo z neba

Radenska predstavlja novo družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo, ki je nadaljevanje njihovih akcij pogozdovanja s poudarkom na obnovi gozdov na Krasu v Sloveniji in podonavskega območja v okolici Vukovarja na Hrvaškem.

Kratek opis akcije: Program Radenske 'Srčno za jutri' presega klasične pobude trajnostnega delovanja, saj se osredotoča na izobraževanje in razvoj lokalnih skupnosti ter jim omogoča aktivno sodelovanje pri gradnji njihove trajnostne prihodnosti.

»Letos bomo pogozdovali v sodelovanju s podjetjem Project O2, in sicer z uporabo dronov. Ta inovativna metoda omogoča pogozdovanje velikih, težko dostopnih, opustošenih in pogorelih območij, in je veliko učinkovitejša od klasičnih metod,« pravijo v Radenski, kjer želijo s kampanjo izobraževati javnost o pravi vrednosti naravnih gozdov. Ti niso pomembni zgolj kot proizvajalci kisika, temveč tudi kot habitat številnih rastlinskih in živalskih vrst. V vizualih kampanje gozdna bitja simbolično »padajo z neba« in tako metaforično prikazujejo raznolikost življenja, ki ga »sejemo« s tem, ko sadimo naravne gozdove.

»Inovativne tehnologije, prisotne v načrtovanem pogozdovanju z droni, so bile navdih za koncept kampanje. Igranje z UI-orodji nam je bilo v pomoč, da temo biotsko raznovrstnih habitatov približamo javnosti na nazoren in slikovit način, da tako lahko vsi ozavestimo pravo bogastvo, ki ga skrivajo gozdovi. Hvaležni smo Radenski in ekipi Project O2, ki so nas navdihnili in nam omogočili, da povemo to zgodbo,« je povedala Tanja Skoric, kreativna direktorica in solastnica agencije Startaparat.

V okviru kampanje Radenska predstavlja kupone »3 srca«, od katerih vsak predstavlja en kvadratni meter zasaditve novega gozda. Del kampanje je tudi pobuda za podjetja, naj svoje team buildinge spremenijo v green buildinge. »Vsak od nas lahko spodbudi k sodelovanju delodajalca ali podjetje, kjer je zaposlen. S spletne strani srcnozajutri.si oz. spletne strani kampanje je mogoče delodajalcu neposredno poslati e-sporočilo kot vabilo za vključitev. Morda posameznik ne more narediti veliko, lahko pa to stori v ekipi. In ko se vključimo vsi, lahko skupaj naredimo veliko,« so prepričani v Radenski.

dobrestvari1

dobrestvari2

dobrestvari3

dobrestvari4

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran, aktivnosti na družbenih omrežjih, direktni marketing, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ivana Fočić

Vodja projekta v agenciji: Helena Rosandić Šepić

Kreativna direktorica: Tatjana Škorić

Tekstopisci: Tatjana Skoric, Anja Hren in Nenad Senić

Umetniška direktorica: Jelena Gvozdanović

Oblikovalca: umetna inteligenca in Jelena Gvozdanović

Ilustrator: umetna inteligenca

Produkcijska hiša: Herman in partnerji – Art Rebel

Medijska agencija: Direct Media

Trajanje akcije: od 2. septembra do 15. oktobra 2024

Intervju

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

Naši avtorji