Dobre stvari padajo z neba
Radenska predstavlja novo družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo, ki je nadaljevanje njihovih akcij pogozdovanja s poudarkom na obnovi gozdov na Krasu v Sloveniji in podonavskega območja v okolici Vukovarja na Hrvaškem.
Radenska
Kratek opis akcije: Program Radenske 'Srčno za jutri' presega klasične pobude trajnostnega delovanja, saj se osredotoča na izobraževanje in razvoj lokalnih skupnosti ter jim omogoča aktivno sodelovanje pri gradnji njihove trajnostne prihodnosti.
»Letos bomo pogozdovali v sodelovanju s podjetjem Project O2, in sicer z uporabo dronov. Ta inovativna metoda omogoča pogozdovanje velikih, težko dostopnih, opustošenih in pogorelih območij, in je veliko učinkovitejša od klasičnih metod,« pravijo v Radenski, kjer želijo s kampanjo izobraževati javnost o pravi vrednosti naravnih gozdov. Ti niso pomembni zgolj kot proizvajalci kisika, temveč tudi kot habitat številnih rastlinskih in živalskih vrst. V vizualih kampanje gozdna bitja simbolično »padajo z neba« in tako metaforično prikazujejo raznolikost življenja, ki ga »sejemo« s tem, ko sadimo naravne gozdove.
»Inovativne tehnologije, prisotne v načrtovanem pogozdovanju z droni, so bile navdih za koncept kampanje. Igranje z UI-orodji nam je bilo v pomoč, da temo biotsko raznovrstnih habitatov približamo javnosti na nazoren in slikovit način, da tako lahko vsi ozavestimo pravo bogastvo, ki ga skrivajo gozdovi. Hvaležni smo Radenski in ekipi Project O2, ki so nas navdihnili in nam omogočili, da povemo to zgodbo,« je povedala Tanja Skoric, kreativna direktorica in solastnica agencije Startaparat.
V okviru kampanje Radenska predstavlja kupone »3 srca«, od katerih vsak predstavlja en kvadratni meter zasaditve novega gozda. Del kampanje je tudi pobuda za podjetja, naj svoje team buildinge spremenijo v green buildinge. »Vsak od nas lahko spodbudi k sodelovanju delodajalca ali podjetje, kjer je zaposlen. S spletne strani srcnozajutri.si oz. spletne strani kampanje je mogoče delodajalcu neposredno poslati e-sporočilo kot vabilo za vključitev. Morda posameznik ne more narediti veliko, lahko pa to stori v ekipi. In ko se vključimo vsi, lahko skupaj naredimo veliko,« so prepričani v Radenski.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran, aktivnosti na družbenih omrežjih, direktni marketing, odnosi z javnostmi
Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ivana Fočić
Vodja projekta v agenciji: Helena Rosandić Šepić
Kreativna direktorica: Tatjana Škorić
Tekstopisci: Tatjana Skoric, Anja Hren in Nenad Senić
Umetniška direktorica: Jelena Gvozdanović
Oblikovalca: umetna inteligenca in Jelena Gvozdanović
Ilustrator: umetna inteligenca
Produkcijska hiša: Herman in partnerji – Art Rebel
Medijska agencija: Direct Media
Trajanje akcije: od 2. septembra do 15. oktobra 2024