izbor mac
Opaženo

Dobri in slabi časi

Futura DDB je za McDonald’s zasnovala oglas, v katerem pravijo: »Optimizem velja!«

Kratek opis akcije: »Nihče se ni izognil posledicam, ki jih je prineslo korona obdobje, tudi McDonald’s ne. A optimizem je ostal. Zato smo zasnovali oglas, ki se spopada z vsemi spremembami okoli nas, a hkrati verjame, da bo življenje prej ali slej našlo pot, ki nas bo vrnila v normalni ritem življenja,« pravijo v McDonald’su in dodajajo, da je ne glede na trenutno situacijo »dobri stari Mac« zmeraj z nami.

Elementi akcije: televizijski oglas

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Vodji projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Produkcijska hiša: 001

Medijska agencija: Futura DDB

Trajanje akcije: 17.2.–28. februar 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji