Dobri in slabi časi
Futura DDB je za McDonald’s zasnovala oglas, v katerem pravijo: »Optimizem velja!«
McDonald’s
Kratek opis akcije: »Nihče se ni izognil posledicam, ki jih je prineslo korona obdobje, tudi McDonald’s ne. A optimizem je ostal. Zato smo zasnovali oglas, ki se spopada z vsemi spremembami okoli nas, a hkrati verjame, da bo življenje prej ali slej našlo pot, ki nas bo vrnila v normalni ritem življenja,« pravijo v McDonald’su in dodajajo, da je ne glede na trenutno situacijo »dobri stari Mac« zmeraj z nami.
Elementi akcije: televizijski oglas
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Vodji projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopisec: Jože Gerečnik
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Produkcijska hiša: 001
Medijska agencija: Futura DDB
Trajanje akcije: 17.2.–28. februar 2021