Dobro pripravljeni na vsakodnevne izzive
Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo za lastno blagovno znamko prehranskih izdelkov Minute.
Mercator
Kratek opis akcije: Izhodišče ideje temelji na dejstvu, da je v sodobnem, hitrem ritmu življenja dobro biti dobro pripravljen na vsakodnevne izzive, ne glede na življenjski slog. In kako naj bi bili bolje pripravljeni, ko gre za minute, kot z dobro pripravljenimi izdelki Minute?
Serija treh televizijskih oglasov je podprta s tiskanimi in digitalnimi oglasi ter pozicionira široko linijo izdelkov Minute kot kakovostno hitro alternativo prehranjevanja v celotnem dnevu, od dobrega zajtrka, odmora z dišečo kavo, opoldanskih malic in polnovrednih obrokov do večernih prigrizkov in že pripravljenih jedi za kosilo ali večerjo.
Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Majda Vodopivec in Viktorija Radojević Mavrič
Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič
Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan
Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalec: Mateja Omerzel
Fotograf/ilustrator: Anže Godec
Produkcijska hiša: Perfo
Režiser: Jure Dostal
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: od 3. 2. do 29. 2. 2020