Nasmeškotek
Opaženo

Dobrodelni Nasmeškotek oživel v pravljici

HOFER in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta za dobrodelno pobudo ob koncu leta ponovno ustvarila kampanjo, tokrat Pravljico o čarobnem Nasmeškotku.

Kratek opis akcije: Spomnimo, Nasmeškotek je HOFERjev dobrodelni piškotek, ki letos že v svoji osmi izdaji zbira sredstva za dijake iz socialno šibkejših družin pod okriljem Dijaškega sklada programa Botrstvo v Sloveniji.

»Nasmeškotek je že vrsto let eden dobrodelnih vrhuncev HOFERjeve pobude Danes za jutri, saj smo zgolj s prodajo piškotkov za program Botrstvo v Sloveniji doslej uspeli zbrati že več kot 120.000 evrov. Ker z Nasmeškotkom v zadnjih dveh letih nismo bili prisotni v televizijskem etru, smo se odločili za novo zgodbo – in to v pravem pomenu besede,« povedo pri trgovcu.

Pravljica v obliki slikanice v TV-oglasu z naslovom »Pravljica o čarobnem piškotku« je namreč avtorsko delo. Nastala je v sodelovanju s snovalci kampanje iz agencije Saatchi & Saatchi, slovensko pisateljico Nino Kokelj in ilustratorko Vido Igličar.

»Že vrsto let komunikacijo dobrodelnega Nasmeškotka gradimo na njegovi čarobni moči, ki pričara nasmeh na obraz tistemu, ki ga podari, tistemu, ki ga prejme, in dijakom pod okriljem Dijaškega sklada programa Botrstvo v Sloveniji. V letošnjem TV-oglasu smo lahko skozi pravljični kontekst slikanice predstavili dobrodelno poslanstvo Nasmeškotka tudi širšemu občinstvu, seveda pa se pri tem ne bo končalo. Zgodba iz slikanice namreč ponuja velik komunikacijski potencial in mnogo možnosti uprizoritev,« napovedujejo pri agenciji. 

Nasmeškotek1

Nasmeškotek2

Nasmeškotek3

Nasmeškotek4

Nasmeškotek5

Nasmeškotek6

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice), radijska aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži ...

Predstavniki naročnika: Tamara Frank, Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Maša Čarni,  Nina Oštrbenk in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovanje embalaže: Špela Drašlar in Nina Hojnik

Oblikovanje slikanice: Špela Drašlar

Oblikovanje za letak: Nina Hojnik

Izvedbena oblikovalca: Lea Mesarič in Robert Lupše

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca

Produkcijska hiša: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Besedilo slikanice: Nina Kokelj

Ilustracije slikanice: Vida Igličar

Tisk slikanice: Tiskarna Lithos

Medijska taktika in zakup: Group M

Začetek akcije: november 2024

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji