lesn
Opaženo

Dobrodošli doma, Välkommen hem

Futura DDB je za Lesnino zasnovala tri hudomušne in izvirne oglase, ki so postali prava viralna uspešnica.

Kratek opis akcije: V vseh treh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V prvem spotu odkrijejo, da Lesnina poskrbi za dostavo in montažo kuhinje, v drugem, da vas v Lesnini pričakajo prijazni prodajalci, v tretjem pa jih pozitivno preseneti bogata ponudba izdelkov različnih blagovnih znamk. V spotih Lesnina tako na duhovit način izpostavi svoje prednosti, na spletnih kanalih pa se oglaševalska akcija nadgradi z domiselnimi »navodili za uživanje«, ki so odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva. »Nobena konkurenca ni odveč, prav obratno, vsaka povečuje zavedanje o pomembnosti notranje opreme naših domov. Verjamemo, da bomo zaradi prihoda konkurence vsi boljši, od česar pa bodo imeli največjo korist slovenski kupci. Dobrodošli doma!« je oglaševalsko akcijo pospremil Roman Frank, direktor marketinga v Lesnini.

V agenciji Futura DDB so akcijo zasnovali že spomladi 2020, televizijske oglase pa so posneli septembra lani. V njih so želeli prikazati navdušenje kupcev, vajenih visokega standarda bivanja, nad ponudbo in storitvami Lesnine. Hkrati so želeli pozdraviti prihod novega ponudnika v njihovem maternem jeziku. Lik Šveda je bil zato logična izbira za presenečenega kupca, tega so seveda lahko pristno uprizorili še z uporabo švedščine. Ta se zato uporablja tako v televizijskih spotih, ki so jih opremili tudi s slovenskimi podnapisi, kot na zunanjih dvojezičnih oglasih. Ti izrekajo dobrodošlico in hkrati vabijo v prodajne centre Lesnine. Rdeča nit akcije se nadaljuje na posebej pripravljeni spletni strani z Navodili za uživanje, kjer uporabnik pridobi šest različic navodil za ležerno uporabo novo kupljenega pohištva, pri čemer bo prihranil čas, saj bo za dostavo in montažo pohištva poskrbela tehnična ekipa Lesnine. Celotna akcija se s tem še ne zaključi, saj kreativni koncept omogoča širjenje in nadaljevanje akcije. »S Švedi se bomo zagotovo še srečali,« obljubljajo v Lesnini.

lesnina

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletna stran, tisk in zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Roman Frank in Klemen Geršak

Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič

Vodji projekta v agenciji: Goran Lang in Vanja Ogrinc

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Oblikovalka: Aleksandra Švigelj

Tekstopiska: Eva Stopar

Strateginja za digitalne vsebine: Branka Bizjak Zabukovec

Spletna medijska strateginja: Darja Mravinec

Vsebine: Tina Križaj

Ilustracije navodil: Naja Puhan

Izvedba zunanjega oglaševanja: Marko Piškur

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Futura DDB

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji