Dobrodošli doma, Välkommen hem
Lesnina se vrača z drugo sezono oglaševalske akcije »Dobrodošli doma, Välkommen hem«.
Lesnina
Kratek opis akcije: Po izjemno uspešni Lesninini akciji »Dobrodošli doma. Välkommen hem.« se Švedi vračajo. Na Futuri DDB obljubljajo, da bomo v novi sezoni znamenito trojico spremljali vse leto – glavne vloge namreč ne bo igrala le v treh novih image oglasih, ampak tudi v Lesnininih prodajnih spotih. Glede na to, da so Švedi v Sloveniji že dobrih šest mesecev, jim gre slovenščina že kar dobro od ust. Tu so našli tudi partnerice, s katerimi zdaj opremljajo svoja stanovanja – po pohištvo in dodatke za dom pa so se seveda odpravili v Lesnino. V novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje. Akciji bodo v prihodnjih dneh sledili tudi dodatni elementi in aktivacije na digitalnih kanalih.
Roman Frank, direktor marketinga v Lesnini, pravi, da je letošnja kampanja še bolj drzna od lanske. »Po izjemno uspešni spomladanski oglaševalski akciji je bil velik izziv posneti nadaljevanje, ki se bo lahko kosalo z uspehom prve sezone. Saj veste, kako je to običajno pri nadaljevankah in filmih. Včasih uspe, pogosto pa tudi ne. Potrdili smo nekaj zelo drznih kreativ in se odločili, da akcijo razširimo še na prodajni del. Zdaj je »oživela« in z veseljem pričakujemo, kako se bodo gledalci nanjo odzvali tokrat,« pravi.
Zoran Gabrijan, kreativni direktor na Futuri DDB, se je snemanja nove sezone Lesnininih Švedov spominjal takole: »Snemanje je potekalo v času olimpijskih iger, zato smo glede na razpored košarkarske tekme za tretje mesto in Janjinega boja za zlato načrtovali tudi snemanje. V času tekem smo jedli kosilo ali pa škilili na svoje telefone.«
V enem od oglasov spremljamo Fredrika, ki je navdušen nad kavčem v posebnem vzorcu (njegovo dekle pa malo manj).
V drugem oglasu vidimo, da znajo Lesninini prodajalci prisluhniti željam svojih strank. Rasmus in njegovo dekle imata na primer zelo rada črno barvo.
V tretjem oglasu pa izvemo, da kakovostno pohištvo traja in traja in traja. Preverite, v kakšni zagati se znajde Sven, ko si ogleduje desetletja staro Lesninino pohištvo pri babici svoje punce.
Prvega od mnogih prodajnih spotov si že lahko ogledate, medtem ko boste morali na ostale še malo počakati.
Predstavnik naročnika: Roman Frank
Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič
Vodji projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič in Gregor Čič
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Umetniška direktorica: Aleksandra Švigelj
Tekstopiska: Eva Stopar
Medijska strateginja: Maja Maroša
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Miha Mlaker
Medijska agencija: Futura DDB