lesnina2
Opaženo

Dobrodošli doma, Välkommen hem

Lesnina se vrača z drugo sezono oglaševalske akcije »Dobrodošli doma, Välkommen hem«.

Kratek opis akcije: Po izjemno uspešni Lesninini akciji »Dobrodošli doma. Välkommen hem.« se Švedi vračajo. Na Futuri DDB obljubljajo, da bomo v novi sezoni znamenito trojico spremljali vse leto – glavne vloge namreč ne bo igrala le v treh novih image oglasih, ampak tudi v Lesnininih prodajnih spotih. Glede na to, da so Švedi v Sloveniji že dobrih šest mesecev, jim gre slovenščina že kar dobro od ust. Tu so našli tudi partnerice, s katerimi zdaj opremljajo svoja stanovanja – po pohištvo in dodatke za dom pa so se seveda odpravili v Lesnino. V novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje. Akciji bodo v prihodnjih dneh sledili tudi dodatni elementi in aktivacije na digitalnih kanalih.

Roman Frank, direktor marketinga v Lesnini, pravi, da je letošnja kampanja še bolj drzna od lanske. »Po izjemno uspešni spomladanski oglaševalski akciji je bil velik izziv posneti nadaljevanje, ki se bo lahko kosalo z uspehom prve sezone. Saj veste, kako je to običajno pri nadaljevankah in filmih. Včasih uspe, pogosto pa tudi ne. Potrdili smo nekaj zelo drznih kreativ in se odločili, da akcijo razširimo še na prodajni del. Zdaj je »oživela« in z veseljem pričakujemo, kako se bodo gledalci nanjo odzvali tokrat,« pravi.

Zoran Gabrijan, kreativni direktor na Futuri DDB, se je snemanja nove sezone Lesnininih Švedov spominjal takole: »Snemanje je potekalo v času olimpijskih iger, zato smo glede na razpored košarkarske tekme za tretje mesto in Janjinega boja za zlato načrtovali tudi snemanje. V času tekem smo jedli kosilo ali pa škilili na svoje telefone.«

V enem od oglasov spremljamo Fredrika, ki je navdušen nad kavčem v posebnem vzorcu (njegovo dekle pa malo manj).

V drugem oglasu vidimo, da znajo Lesninini prodajalci prisluhniti željam svojih strank. Rasmus in njegovo dekle imata na primer zelo rada črno barvo.

V tretjem oglasu pa izvemo, da kakovostno pohištvo traja in traja in traja. Preverite, v kakšni zagati se znajde Sven, ko si ogleduje desetletja staro Lesninino pohištvo pri babici svoje punce.

Prvega od mnogih prodajnih spotov si že lahko ogledate, medtem ko boste morali na ostale še malo počakati.

švedi1

švedi2

Predstavnik naročnika: Roman Frank

Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič

Vodji projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič in Gregor Čič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Umetniška direktorica: Aleksandra Švigelj

Tekstopiska: Eva Stopar

Medijska strateginja: Maja Maroša

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji