nn petrol
Opaženo

Dobrodošli pri nas, na poti

V Petrolu so v sodelovanju z agencijo Internavti zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so zaželeli dobrodošlico obiskovalcem svojih bencinskih servisov.

Kratek opis akcije: Petrol ima mrežo več kot tristo bencinskih servisov, ki ponujajo različne prehranske in neprehranske izdelke ter storitve – tudi ponoči in ob praznikih. Prijazni in strokovni prodajalci pa vso svojo energijo vlagajo v skupni cilj: narediti Petrol za najboljši postanek na poti. Ker ljudje na Petrolovih bencinskih servisih ne samo natočimo, ampak včasih tudi odtočimo, in ker ne napolnimo samo rezervoarjev, ampak včasih tudi pnevmatike vozil ali svoje lačne želodčke, so za krepitev čustvenega odnosa s potrošniki in podporo prodajnim aktivnostim zasnovali oglaševalsko akcijo »Dobrodošli pri nas, na poti«, v sklopu katere so predstavili celovito ponudbo bencinskih servisov in zaželeli dobrodošlico vsem obiskovalcem. 

petrolnnn1

petrolnn2

 

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, radio, elementi na prodajnih mestih in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Avšič, Jože Gostiša, Teja Hafner Kunšič in Saša Rozman

Strateška direktorica: Urša Pučko

Direktorica projekta: Anja Bencik

Vodja projekta: Neža Šimenc

Kreativna direktorja in tekstopisca: Blaž Kocjančič in Dominik Bagola

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Jože Martinčič

Strategija družbenih omrežij: Eva Križaj

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Peter Giodani

Oblikovanje in obdelava zvoka: 001

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji