Dobrote ne prepoznaš le po videzu. Moraš jo izkusiti.
Loka kava je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative ustvarila novo komunikacijsko oglaševalsko akcijo, ki kavo Loka Special predstavlja v povsem novi in sveži luči.
Loka Kava
Kratek opis akcije: Na slepih testih je bila kava Loka izbrana za okus številka ena* po izboru slovenskih potrošnikov kave, zato so v agenciji Yootree zasnovali izvirno in humorno zgodbo, ki podira predsodke in sporoča, da dobrih stvari v življenju ni pametno soditi le na videz, ampak jih je boljše osebno izkusiti. Tudi kadar gre za dobroto kave ali novih sosedov. Glavno vlogo v zgodbi ima moderna babica Marjeta, stransko vlogo soseda pa so ustvarjalci zaupali slovenskemu mojstru borilnih veščin, hip-hip glasbeniku in zaščitniku živali Denisu Porčiču – Chorchypu.
*Vir: Mediana, 2020, Posamezni slepi test na potrošnikih kave. Več na: www.lokakava.si.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, družbeni mediji, radijski oglasi, komunikacije in aktivacije na prodajnem mestu
Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević
Kreativni direktor in tekstopisec: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Vsebinska strateginja: Živa Munih
Upravljanje družbenih omrežij: W3B
Fotograf: Primož Bregar
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl
Avtor glasbe: Grace Mesa (Like we do it)