loka kava izbor
Opaženo

Dobrote ne prepoznaš le po videzu. Moraš jo izkusiti.

Loka kava je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative ustvarila novo komunikacijsko oglaševalsko akcijo, ki kavo Loka Special predstavlja v povsem novi in sveži luči.

Kratek opis akcije: Na slepih testih je bila kava Loka izbrana za okus številka ena* po izboru slovenskih potrošnikov kave, zato so v agenciji Yootree zasnovali izvirno in humorno zgodbo, ki podira predsodke in sporoča, da dobrih stvari v življenju ni pametno soditi le na videz, ampak jih je boljše osebno izkusiti. Tudi kadar gre za dobroto kave ali novih sosedov. Glavno vlogo v zgodbi ima moderna babica Marjeta, stransko vlogo soseda pa so ustvarjalci zaupali slovenskemu mojstru borilnih veščin, hip-hip glasbeniku in zaščitniku živali Denisu Porčiču – Chorchypu. 

*Vir: Mediana, 2020, Posamezni slepi test na potrošnikih kave. Več na: www.lokakava.si.

loka1

loka

loka3

lokA4

loka kava2

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, družbeni mediji, radijski oglasi, komunikacije in aktivacije na prodajnem mestu

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević

Kreativni direktor in tekstopisec: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Vsebinska strateginja: Živa Munih

Upravljanje družbenih omrežij: W3B

Fotograf: Primož Bregar

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Avtor glasbe: Grace Mesa (Like we do it)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji