donat
Opaženo

Donat. Največ, kar lahko narava stori za tvojo prebavo.

V agenciji Luna \TBWA so začrtali nove gabarite znamčnega teritorija blagovne znamke Donat.

Kratek opis akcije: »Donat je edinstvena mineralna voda z unikatno mineralno sestavo, ki ugodno deluje na prebavo. S prvotno, ob repozicioniranju in preznamčenju predstavljeno in izjemno uspešno komunikacijsko platformo smo Donat začeli premikati z izdelka za reševanje specifičnih prebavnih težav v holistično blagovno znamko, ki celostno skrbi za prebavo in s tem za dobro počutje celotnega telesa,« pravijo in dodajajo, da je bila  komunikacija predvsem informativna.

Nova komunikacijska platforma uporablja privlačen, poetičen, metaforičen in vizualno dodelan jezik, ki v osprednje postavlja popolno naravnost Donata in njegovo edinstvenost: »Donat je navzven videti kot vse druge vode in po tej definiciji je voda. A hkrati ni voda, saj ga ne pijemo, da bi se odžejali, temveč zato, da bi poskrbeli za svojo prebavo ter posledično za dobrobit vsega telesa in dobro počutje. To je jedrno sporočilo celotne komunikacijske platforme, ki z vizualno prepričljivo in pripovedno svežo podobo močno izstopa iz komunikacijske krajine,« še dodajajo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, oprema prodajnih mest, digitalni oglasi

Predstavniki naročnika: Darja Teržan, Klavdija Vidic, Lea Stritar, Iva Starc, Jernej Janežič, Majda Taslidža, Rosana Turk in Lea Norčič

Vodje projekta: Nace Tomc, Petra Noterzberg in Katja Knific

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiski: Maja Burja in Medeja Kraševec Žnidarec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš 

Fotografinja: Urša Premik

Produkcijska hiša: Kinomotel

Medijski agenciji: Pro Media Group in Media Publikum

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji