europadonna
Opaženo

Dotik pove največ

Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk, v sodelovanju z agencijo AV studio ozavešča o problematiki raka dojk in pomembnosti samopregledovanja.

Kratek opis akcije: Združenje vsak oktober, ki je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, še posebej intenzivno širi ozaveščenost o bolezni. Takoimenovani rožnati oktober so letos posvetili pomenu rednega mesečnega samopregledovanja, s katerim je mogoče pravočasno odkriti spremembe in posledično bolezen.

Ker dotik enačimo z ljubeznijo in z njim drugim pokažemo, da jih imamo radi, z akcijo pozivajo ženske, da s samopregledovanjem izkažejo spoštovanje in ljubezen tudi sebi. Pod krovnim sporočilom »Dotik pove največ« in simbolno držo roke na prsih pozivajo, da si vzamejo čas zase in z ljubeznijo do sebe redno enkrat mesečno pregledujejo svoje dojke. Akcija bo trajala celoten mesec in bo s komunikacijo na različnih kanalih širila pomen rednega mesečnega samopregledovanja.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji