Drožnik – po okusu razuma in srca
V Žitu so razvili nov kruh z drožmi, ki so ga poimenovali Drožnik, oglaševalsko akcijo zanj pa so zasnovali v agenciji Vodik.
Podravka
Kratek opis akcije: Kot pravijo v Žitu, njihovi kruhi že več kot šest desetletij veljajo za pojem slovenske pekarske tradicije, kakovosti in raznovrstnosti. »V skladu s sodobnimi trendi, ki jih narekuje ozaveščenost potrošnikov in stremenje k zdravemu življenjskemu slogu, smo razvili nov kruh z drožmi, ki je po raziskavi med potrošniki ocenjen kot najboljši kruh z drožmi,« pravijo. Naloga agencije Vodik je bila zasnovati nosilni motiv oglaševalske akcije, ki vizualno izpostavi značilno luknjičasto sredico kruha, obenem pa predstavi številne prednosti Drožnika glede na ostale kruhe z drožmi (npr. to, da ni kiselkast) in druge vrste kruha.
»Pri snovanju nosilnega motiva nas je navdihnilo dejstvo, da je Drožnik z vseh vidikov najboljši kruh, saj ima tako razumske kot čustvene atribute, zato zadovolji tako tiste, ki kupujejo z razumom kot tiste, ki kupujejo s srcem. Tako smo prerezan hlebec Drožnika prikazali kot dve polovici možganov – levo, racionalno, in desno, emocionalno. Ob vsaki pa, v slogu diagramskega prikaza, nanizali racionalne oz. emocionalne razloge za nakup Drožnika,« pravijo v agenciji. Drožnik se je v raziskavi med potrošniki izkazal kot najboljši kruh z drožmi, ta naslov pa so izpostavili in podkrepili z video vsebinami z odzivi potrošnikov med okušanjem Drožnika. V zgodbo so subtilno umestili prikaze kruha, podprte s komentarji potrošnikov in tako izpostavili tudi fizične atribute Drožnika.
Elementi projekta: kreativna zasnova, gradiva na prodajnih mestih, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev
Predstavnica naročnika: Erika Hozjan Šterbenc
Direktor projekta: Nino Horvat
Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik
Umetniška direktorica: Petja Montanez
Oblikovalec: Dragoljub Savič
Vodja projekta: Barbara Bokan