drožnik
Opaženo

Drožnik – po okusu razuma in srca

V Žitu so razvili nov kruh z drožmi, ki so ga poimenovali Drožnik, oglaševalsko akcijo zanj pa so zasnovali v agenciji Vodik.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Žitu, njihovi kruhi že več kot šest desetletij veljajo za pojem slovenske pekarske tradicije, kakovosti in raznovrstnosti. »V skladu s sodobnimi trendi, ki jih narekuje ozaveščenost potrošnikov in stremenje k zdravemu življenjskemu slogu, smo razvili nov kruh z drožmi, ki je po raziskavi med potrošniki ocenjen kot najboljši kruh z drožmi,« pravijo. Naloga agencije Vodik je bila zasnovati nosilni motiv oglaševalske akcije, ki vizualno izpostavi značilno luknjičasto sredico kruha, obenem pa predstavi številne prednosti Drožnika glede na ostale kruhe z drožmi (npr. to, da ni kiselkast) in druge vrste kruha.

»Pri snovanju nosilnega motiva nas je navdihnilo dejstvo, da je Drožnik z vseh vidikov najboljši kruh, saj ima tako razumske kot čustvene atribute, zato zadovolji tako tiste, ki kupujejo z razumom kot tiste, ki kupujejo s srcem. Tako smo prerezan hlebec Drožnika prikazali kot dve polovici možganov – levo, racionalno, in desno, emocionalno. Ob vsaki pa, v slogu diagramskega prikaza, nanizali racionalne oz. emocionalne razloge za nakup Drožnika,« pravijo v agenciji. Drožnik se je v raziskavi med potrošniki izkazal kot najboljši kruh z drožmi, ta naslov pa so izpostavili in podkrepili z video vsebinami z odzivi potrošnikov med okušanjem Drožnika. V zgodbo so subtilno umestili prikaze kruha, podprte s komentarji potrošnikov in tako izpostavili tudi fizične atribute Drožnika.

droz1

droz2

droz3

droz4

Elementi projekta: kreativna zasnova, gradiva na prodajnih mestih, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev

Predstavnica naročnika: Erika Hozjan Šterbenc

Direktor projekta: Nino Horvat

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalec: Dragoljub Savič

Vodja projekta: Barbara Bokan

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji