Društvo za marketing Slovenije: Ustvarjamo uspehe prihodnosti
V agenciji Luna \TBWA so za Društvo za marketing Slovenije (DMS) zasnovali prenovo strategije in podobe.
Društvo za marketing Slovenije
Kratek opis akcije: Kot pravijo v agenciji, so se oblikovanja znamčne strategije Društva za marketing lotili z veliko mero spoštovanja in odgovornosti. »Tako kot pri vsakem uspešnem projektu je tudi ta temeljil na jasnih izhodiščih oz. brifu, ki je od nas zahteval, da DMS pozicioniramo kot ključno strokovno entiteto na področju marketinga v Sloveniji, okrepimo percepcijo marketinga kot strateške funkcije v podjetjih in jo približamo tudi novim potencialnim članom iz industrij, ki so v društvu manj zastopane. To je vodilo naše razmišljanje, ki smo ga strukturirali po TBWA-jevi metodologiji DisruptionR, ki nam omogoča, da oblikujemo prelomne in presenetljive strategije in rešitve,« pravijo.
Izbrani znak pomensko temelji na želeni podobi v pecepciji deležnikov: pravokotne oblike izražajo stabilnost, strokovnost in kontinuiteto, jasno in trdno zapisane črke začetnice asociirajo na samozavest, pri čemer je sredinska črka M (marketing) večja od ostalih in na ta način likovno obvladuje svojo okolico ter s tem sporoča osredotočenost na pojem marketinga. Celotna črkovna kombinacija izstopa in simbolno prebija zastavljeni okvir, kar kaže na ambicioznost in prelomnost društvenih dejavnosti. »Izbrane barvne kombinacije so sodobne, opazne in pritegujejo pozornost, celoten znak pa je zasnovan z mislijo na fleksibilnost možnosti uporabe v različnih medijih in kanalih,« pravijo v Luni \TBWA.
Elementi akcije: lastni kanali, dogodki, oglaševanje na družbenih omrežjih, podpora službe za odnose z javnostmi
Predstavnica naročnika: Tanja Kavran
Direktor projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Direktorica strateškega področja: Maruša Hrovat
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniški vodja: Jure Sotler
Oblikovalec: Miha Avsenik
Vodja oblikovalcev: Ivan Todorović