dms logo
Opaženo

Društvo za marketing Slovenije: Ustvarjamo uspehe prihodnosti

V agenciji Luna \TBWA so za Društvo za marketing Slovenije (DMS) zasnovali prenovo strategije in podobe.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v agenciji, so se oblikovanja znamčne strategije Društva za marketing lotili z veliko mero spoštovanja in odgovornosti. »Tako kot pri vsakem uspešnem projektu je tudi ta temeljil na jasnih izhodiščih oz. brifu, ki je od nas zahteval, da DMS pozicioniramo kot ključno strokovno entiteto na področju marketinga v Sloveniji, okrepimo percepcijo marketinga kot strateške funkcije v podjetjih in jo približamo tudi novim potencialnim članom iz industrij, ki so v društvu manj zastopane. To je vodilo naše razmišljanje, ki smo ga strukturirali po TBWA-jevi metodologiji DisruptionR, ki nam omogoča, da oblikujemo prelomne in presenetljive strategije in rešitve,« pravijo.

Izbrani znak pomensko temelji na želeni podobi v pecepciji deležnikov: pravokotne oblike izražajo stabilnost, strokovnost in kontinuiteto, jasno in trdno zapisane črke začetnice asociirajo na samozavest, pri čemer je sredinska črka M (marketing) večja od ostalih in na ta način likovno obvladuje svojo okolico ter s tem sporoča osredotočenost na pojem marketinga. Celotna črkovna kombinacija izstopa in simbolno prebija zastavljeni okvir, kar kaže na ambicioznost in prelomnost društvenih dejavnosti. »Izbrane barvne kombinacije so sodobne, opazne in pritegujejo pozornost, celoten znak pa je zasnovan z mislijo na fleksibilnost možnosti uporabe v različnih medijih in kanalih,« pravijo v Luni \TBWA.

manifest

Elementi akcije: lastni kanali, dogodki, oglaševanje na družbenih omrežjih, podpora službe za odnose z javnostmi

Predstavnica naročnika: Tanja Kavran

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Direktorica strateškega področja: Maruša Hrovat

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški vodja: Jure Sotler

Oblikovalec: Miha Avsenik

Vodja oblikovalcev: Ivan Todorović

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji