Ehrana.si – Najboljša izbira za vse ljudi
V oglaševalski akciji »Ehrana.si. Najboljša izbira za vse ljudi« so snovalci z nizom kratkih oglasov želeli prikazati uporabnike Ehrane in orisati življenjski slog izbranih predstavnikov ciljnih skupin.
Ehrana
Kratek opis akcije: Vsak oglas predstavlja posamezno skupino uporabnikov. V ospredju prvega so mladi zaposleni, ki si radi skupaj privoščijo malico med odmorom v službi. Oglas je aktualen tudi v trenutnih razmerah, saj si z Ehrano lahko malico iz svoje najljubše restavracije naročijo tudi v »domačo pisarno«. Drugi oglas se osredotoča na dan mladostnice, ki večino časa preživi na telefonu, a ker je kuhanje ne veseli, si večkrat naroči kosilo ali večerjo na dom. Tretji oglas, ki je usmerjen na študente, pa prikaže umirjenega in neobremenjenega študenta, ki veliko časa preživi s kolegi in kolegicami. Na pomoč vsem lačnim študentom, ki so siti testenin s tuno, velikokrat prihiti Ehrana.
Serija oglasov še ni zaključena, v kratkem bodo predstavili še tri.
Elementi akcije: videovsebine za družbena omrežja in YouTube
Vodji projekta v podjetju: Ana Godec in Satin Papež
Tekstopisca: Vita Vlašič in Jan Filip Jordan Frangeš
Režiser: Jan Filip Jordan Frangeš
Trajanje akcije: od septembra 2020 do septembra 2021