emkej
Opaženo

Emkej vabi: »Kupi srečko, furaj srečo!«

Agencija 101 je v sodelovanju s Petrolom in Športno loterijo zasnovala oglaševalsko akcijo s ciljem povečati prodajo smučarskih srečk Zmagajmo skupaj in k spremljanju smučanja nagovoriti tudi mlade.

Kratek opis akcije:  Petrol kot uradni sponzor slovenske smučarske reprezentance in Športna loterija sta za letošnjo smučarsko sezono združila moči. Skupaj s Smučarsko zvezo Slovenije so ustvarili smučarske srečke Zmagujmo skupaj, ki lahko kupcem prinesejo bogate nagrade, del izkupička pa je namenjen razvoju mladih smučarjev. V središču oglaševalske akcije je ponovna združitev smučarske in glasbene kulture, česar so bili mladi v Sloveniji vajeni (Lačni Franc, Košir Rap Team) že v preteklosti.

Zato je obraz akcije postal slovenski raper Emkej, ki z rimami vabi k nakupu srečke s posebnim dobrodelnim namenom. Prav tako Emkej postane raperski komentator smučarske sezone na Petrolovih družbenih omrežjih ter preko zabave in glasbe obvešča mlade o smučarskem dogajanju. Akcija je oba glavna namena združila v slogan »Kupi srečko, furaj srečo«, saj izpostavlja doniranje v razvoj mladih smučarjev in zabavo, poleg tega pa mlade nagovarja v njihovem jeziku. Akciji so se pridružili tudi aktualni slovenski smučarji/ke, ki skupaj z Emkejem »furajo srečo« v oglasih in aktivacijah na družbenih omrežjih ter v vsebini na spletni strani.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglasi, tiskani oglasi, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika:  Valentina Erčulj Džuban (Petrol), Neža Berdajs (Petrol), Nina Bečirhodžić (Petrol), Saša Lešnjak (Športna loterija), Tjaša Corn Fortin (Športna loterija), Rene Mlekuž (Smučarska zveza Slovenije), Jožko Križan (Smučarska zveza Slovenije)

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Teksopisec: Lucija Lepšina

Digitalni strateg: Uroš Svenšek  

Glavna upravljavka družbenih omrežij: Hana Godina

Produkcijska hiša: Fotonist (Rok Deželak)

Glasba: Emkej - Marko Kocjan, Vid Turica

Trajanje akcije: december 2019 - marec 2020  

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji