En oder, en band, en »majk«: Rockšpil na polno
Rock Radio in Pivovarna Union predstavljata skupni projekt, ki so ga poimenovali Rockšpil na polno. Strateška povezava prinaša unikatno platformo, na kateri blagovni znamki skupaj ustvarjata nepozabne vsebine.
Kot pravijo, gre za unikaten program, ki predstavlja glasbene poti slovenskih rokerjev v akustičnem okolju. Projekt je rokerska poslastica s pogovorom brez filtra ter glasbo brez »auto tuna« in drugih produkcijskih konzervansov. »Ljubitelje čaka rock v najbolj čisti in organski obliki z enim mikrofonom, kitaro ali dvema, ter odkritim pogovorom. Rockšpil na polno predstavlja rokovske skupine, novince na sceni, pa tudi slovenske rokovske legende,« pravijo ustvarjalci video podkasta.
Njegov primarni dom je na YouTubu in Spotifyju, krajše izseke pa lahko najdete tudi na Instagramu Rock Radia. Za odličen odskok prve sezone so poskrbele epizode z Alo!Stari, MRFY, Gušti, Fed Horses, Kokosy, Lumberjcki ter drugimi zvezdami in novinci na slovenski rokerski sceni.
»S spretno integracijo Unionove znamke, ki se med drugim kaže tudi v priložnostno rdeče obarvanem logotipu Rock Radia in drugih kreativnih elementih, se Union nevsiljivo vplete v zavest gledalcev in sledilcev. Tako projekt ne le bogati slovensko rock sceno, ampak tudi ustvarja močan, skoraj neopazen vpliv na zaznavo in prisotnost blagovne znamke Union, kar zagotavlja trajno povezavo med ljubitelji glasbe in pivovarske tradicije,« so snovalci projekta še povedali za MM.