EnoStavno zabavno – Športna loterija
Športna loterija je v sodelovanju z agencijo Pristop preko zabavnih možnosti za zmago, posutih z bleščicami, nagovarjala k oddaji napovedi za zmagovalca Evrovizije.
Športna loterija
Kratek opis akcije: »Evrovizija je marsikaj. Je tisto tekmovanje, ki ga »nihče ne spremlja«, vendar o njem vsi vedo vse. Je svetovni dogodek, kjer blestijo dodelane koreografije, izvajalci z nenavadnim okusom za estetiko, konfeti, ogenj, laserji, solze sreče na odru. In čeprav stavnice budno spremljajo vsakršne spremembe, se na finalni večer Evrovizija velikokrat predstavi s popolnim preobratom in presenčenjem. A ne glede na leto, vsako leto zmaga – zabava,« pravijo v Športni loteriji, kjer so letos prvič omogočili, da je lahko vsak svojo teorijo preizkusil v praksi in stavil na svojega evrovizijskega favorita.
Zato so za mešalno mizo oglaševalske akcije najprej postavili slogan »EnoStavno zabavno«, na spremljevalnih vokalih pa so se v oglasih zvrstile zabavne statistike, ki so se prilagajale formatom in povezovale splošno znane zabavnosti iz evrovizijske zgodovine ter možnosti za uspeh pri stavah. Tako so sodelujoči imeli 100 % možnosti, da ujamejo oglase na spletu, valovih Radia 1, družbenih omrežjih in prodajnih mestih po vsej Sloveniji.
Predstavnika naročnika: Tjaša Corn Fortin in Branko Lević
Vodja projekta: Nika Perovšek
Svetovalki za odnose z javnostmi: Tina Hrastnik in Melita Župevc
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Tekstopisca: Peter Zabret in Tit Lončar
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec