enostavno
Opaženo

EnoStavno zabavno – Športna loterija

Športna loterija je v sodelovanju z agencijo Pristop preko zabavnih možnosti za zmago, posutih z bleščicami, nagovarjala k oddaji napovedi za zmagovalca Evrovizije.

Kratek opis akcije: »Evrovizija je marsikaj. Je tisto tekmovanje, ki ga »nihče ne spremlja«, vendar o njem vsi vedo vse. Je svetovni dogodek, kjer blestijo dodelane koreografije, izvajalci z nenavadnim okusom za estetiko, konfeti, ogenj, laserji, solze sreče na odru. In čeprav stavnice budno spremljajo vsakršne spremembe, se na finalni večer Evrovizija velikokrat predstavi s popolnim preobratom in presenčenjem. A ne glede na leto, vsako leto zmaga – zabava,« pravijo v  Športni loteriji, kjer so letos prvič omogočili, da je lahko vsak svojo teorijo preizkusil v praksi in stavil na svojega evrovizijskega favorita.

Zato so za mešalno mizo oglaševalske akcije najprej postavili slogan »EnoStavno zabavno«, na spremljevalnih vokalih pa so se v oglasih zvrstile zabavne statistike, ki so se prilagajale formatom in povezovale splošno znane zabavnosti iz evrovizijske zgodovine ter možnosti za uspeh pri stavah. Tako so sodelujoči imeli 100 % možnosti, da ujamejo oglase na spletu, valovih Radia 1, družbenih omrežjih in prodajnih mestih po vsej Sloveniji.

Predstavnika naročnika: Tjaša Corn Fortin in Branko Lević

Vodja projekta: Nika Perovšek

Svetovalki za odnose z javnostmi: Tina Hrastnik in Melita Župevc

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisca: Peter Zabret in Tit Lončar

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji