Eurospin praznuje z vami
Eurospin in agencija Yootree Creative sta 20. obletnico obstoja blagovne znamke trgovca obeležila s hudomušno kampanjo in nagradami za kupce.
Eurospin
Kratek opis akcije: Za rojstnodnevno zabavo po navadi slavljenec dobiva darila, pri Eurospinu pa je zgodba drugačna. Eurospin je tisti, ki za svoj rojstni dan kupce nagrajuje in obdaruje v zahvalo za njihovo 20-letno zvestobo. V simpatičnem, igrivem in hudomušnem televizijskem oglasu Eurospin kot slavljenec poskrbi za sleherni okus svojih gostov, ki jih razveseljuje s svojimi izdelki in pozornostjo do podrobnosti. Pri pripravi zabave mu na pomoč priskočita chef in priznani slovenski sommelier Rok Kerin, ki s svojo strokovnostjo in ljubeznijo skrbi za vrhunsko ponudbo vin v Eurospinovi kantini. Zabave so se udeležili številni Slovenci vseh starosti, z vseh koncev in krajev dežele, med njimi tudi povabljeni vplivneži, ki so svoja doživetja z zabave delili na družbenih omrežjih. Televizijski oglas je bil le »otvoritvena zabava«, saj je z njo Eurospin šele začel svoje praznovanje, v katerem bo svoje kupce razveseljeval v nagradni igri za novi Fiat 500X in druge ugodnosti.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Natalija Pagon (vodja marketinga), Nika Mavrič (referent v marketingu) in Jure Kumljanc (specialist za digitalni marketing)
Agencija: Yootree Creative
Vodje projekta: Renata Šestič, Andreja Veršič in Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Aleš Strajnar
Tekstopisca: Janez Trontelj in Žan Rus Fink
Oblikovalka: Neža Pavrič
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Jure Matjažič
Glasba: Tamir Gostiša
Fotograf: Jan Čermelj