Eurospinovi filmski napovedniki
Eurospin se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, v kateri vsebinski poudarek blagovne znamke predstavljajo v obliki napovednikov za filme različnih žanrov.
Eurospin
Kratek opis akcije: Eurospin štiri ključne vsebinske poudarke svoje znamke – svežo hrano, lastno linijo blagovnih znamk, najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ter italijanski izvor – predstavlja v obliki štirih napovednikov za filme različnih žanrov. Vsakega so naslovili v slogu znanega filma izbranega žanra. Oglasi tako simulirajo komunikacijo ob izidu filma, plakati v obliki filmskih plakatov, televizijski in radijski oglasi pa kot filmski napovedniki. Zgodba akcije je »zapakirana« v glavno sporočilo »Vsak dan v Eurospinu«, kar odraža podobnost s filmskim »Kmalu v kinu«, in govori, da lahko vse filme doživimo z nakupovanjem v Eurospinu.
»Vsak par, vsaka družina živi svoj film. Takšne in drugačne filmske zgodbe ustvarimo tudi s kupljenimi izdelki v Eurospinu. Pa naj bo to večerna napetost, ko želi ženska svojega partnerja razorožiti s svežimi sestavinami ali pa ko se moški odloči stopiti v boj s sestavinami, da ustvari najokusnejše kosilo,« so povedali pri Eurospinu.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglasi in digitalno oglaševanje
Predstavnici naročnika: Natalija Pagon Sever (vodja marketinga) in Nika Mavrič
Kreativna zasnova: Ginger Communication Hub
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Medijska agencija: Medialog
Trajanje akcije: od 23. januarja 2020 dalje