eurospin
Opaženo

Eurospinovi filmski napovedniki

Eurospin se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, v kateri vsebinski poudarek blagovne znamke predstavljajo v obliki napovednikov za filme različnih žanrov.

Kratek opis akcije: Eurospin štiri ključne vsebinske poudarke svoje znamke – svežo hrano, lastno linijo blagovnih znamk, najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ter italijanski izvor – predstavlja v obliki štirih napovednikov za filme različnih žanrov. Vsakega so naslovili v slogu znanega filma izbranega žanra. Oglasi tako simulirajo komunikacijo ob izidu filma, plakati v obliki filmskih plakatov, televizijski in radijski oglasi pa kot filmski napovedniki. Zgodba akcije je »zapakirana« v glavno sporočilo »Vsak dan v Eurospinu«, kar odraža podobnost s filmskim »Kmalu v kinu«, in govori, da lahko vse filme doživimo z nakupovanjem v Eurospinu.

»Vsak par, vsaka družina živi svoj film. Takšne in drugačne filmske zgodbe ustvarimo tudi s kupljenimi izdelki v Eurospinu. Pa naj bo to večerna napetost, ko želi ženska svojega partnerja razorožiti s svežimi sestavinami ali pa ko se moški odloči stopiti v boj s sestavinami, da ustvari najokusnejše kosilo,« so povedali pri Eurospinu.

eurospin2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglasi in digitalno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon Sever (vodja marketinga) in Nika Mavrič

Kreativna zasnova: Ginger Communication Hub

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Medialog

Trajanje akcije: od 23. januarja 2020 dalje

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji