»Fejlaj« neomejeno
Agencija SHIFT je skupaj z A1 Slovenija ustvarila oglaševalsko akcijo za neomejene pakete za mlade, ki namesto zmag in uspehov slavi »fejle«, torej padce oz. poraze.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: »V svetu, ki časti zmage, je včasih zelo težko sprejeti lastne padce in poraze. A velikokrat je fail vreden več kot kateri koli uspeh. 'Fejli' so tisti, ki pripeljejo do znanja, novih izkušenj, spominov in ne nazadnje tudi do zmag in uspehov. In kdaj je boljši čas za preizkušanje svojih meja kot v času mladosti?« pravijo snovalci akcije, ki v komunikaciji za neomejene pakete spodbujajo mlade, da neomejeno »fejlajo« in s tem napredujejo. »Saj je največji fail to, da nečesa sploh nikoli ne poskusiš,« še dodajajo.
Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Anja Rejc, Mojca Goršič, Mateja Majcen in Irena Čotar
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisca: Kaja Elsner in Luka Bajs
Oblikovalca: Andraž Grulja in Aleš Salokar
Direktorica projektov: Nina Bergoč
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projekta: Nina Miketič
Filmska produkcija: Bright
Režiserka: Kukla
Direktor fotografije: Luka Trajković
Postprodukcija: Bright
Zvočna obdelava: Studio 100
Špiker: Bor Klemenc Mencin
Fotografinja: Urška Pečnik
Agencija za upravljanje z družbenimi omrežji: DROM Agency
Strategija in upravljanje družbenih omrežij: DROM Agency
Vodenje medijskih projektov: Saša Heimer, Juna Neubauer, Matjaž Cerar in Tilen Marčič