fejlaj
Opaženo

»Fejlaj« neomejeno

Agencija SHIFT je skupaj z A1 Slovenija ustvarila oglaševalsko akcijo za neomejene pakete za mlade, ki namesto zmag in uspehov slavi »fejle«, torej padce oz. poraze.

Kratek opis akcije: »V svetu, ki časti zmage, je včasih zelo težko sprejeti lastne padce in poraze. A velikokrat je fail vreden več kot kateri koli uspeh. 'Fejli' so tisti, ki pripeljejo do znanja, novih izkušenj, spominov in ne nazadnje tudi do zmag in uspehov. In kdaj je boljši čas za preizkušanje svojih meja kot v času mladosti?« pravijo snovalci akcije, ki v komunikaciji za neomejene pakete spodbujajo mlade, da neomejeno »fejlajo« in s tem napredujejo. »Saj je največji fail to, da nečesa sploh nikoli ne poskusiš,« še dodajajo.

a1 vajb1

a1 vajb2

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Anja Rejc, Mojca Goršič, Mateja Majcen in Irena Čotar

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Kaja Elsner in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Aleš Salokar

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič

Filmska produkcija: Bright

Režiserka: Kukla

Direktor fotografije: Luka Trajković

Postprodukcija: Bright

Zvočna obdelava: Studio 100

Špiker: Bor Klemenc Mencin

Fotografinja: Urška Pečnik

Agencija za upravljanje z družbenimi omrežji: DROM Agency

Strategija in upravljanje družbenih omrežij: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Saša Heimer, Juna Neubauer, Matjaž Cerar in Tilen Marčič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji