Fer Zmenkarije
Opaženo

Fer Zmenkarije

V Great agency (nekdanji Gr8) so zasnovali celostno oglaševalsko akcijo za HoT Mobil, ki odnose in morebiten »perfect match« med potencialno stranko in blagovno znamko predstavi v obliki zmenkarij z nepričakovanim preobratom.

Kratek opis akcije: »Medčloveški odnosi niso nikoli bili in nikoli ne bodo preprosti. Iskanje življenjskega partnerja pa predstavlja svojevrsten izziv, ki se ga vsak loti po svoje. Nekateri uporabljajo aplikacije, spet drugi hodijo v klube, določeni se opogumijo in preizkusijo v 'dating' oddajah. A vsem je skupno eno – najti pravega. In prav to dejstvo je bilo del uvida, na katerem smo zgradili kreativno idejo,« pravijo snovalci akcije. V njej predstavijo zmenkarije z nepričakovanim preobratom, kjer vsak kandidat pooseblja eno od ključnih vrednot blagovne znamke. »Vse smo stilsko zavili v zdaj že brezčasni retro pridih in skupaj z režijskimi elementi dodali ščepec oglaševalske svežine,« še povejo.

HoT par

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, letak, oglasi na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Tamara Buh, Saša Režek, Maša Čarni in Mojca Kastelec

Vodja projekta v agenciji: Dušan Malić

Kreativni direktor: Primož Zanoškar

Upravljavka družbenih omrežij: Katja Stenšak

Oblikovalec: Benjamin Dandić

Fotograf: Primož Korošec

Produkcijska hiša: Bright

Režiser: Nejc Miljak

Izvršni producent: Matej Marinko

Trajanje akcije: od 11. septembra 2024

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji