fiat1
Opaženo

Fiat 500 in Igor Mikič razbijata stereotipe

Razbijanje stereotipov je osrednja rdeča nit zabavnih spletnih vsebin Fiata Slovenije in Igorja Mikiča za avtomobil Fiat 500.

Kratek opis akcije: Kultni Fiat 500 je eno od najbolj prepoznavnih, edinstvenih in zabavnih vozil na cesti. Ne pusti se omejevati preživetim pravilom, z barvitim značajem pa si drzne izstopati iz sivine povprečja. To velja tudi za vsestranskega Igorja Mikiča, pevca, igralca, manekena in »prvo mišico Ljubljane«. Legenda popularne scene in legenda mestnih ulic sta kot ustvarjena drug za drugega – in za razbijanje stereotipov, pravijo snovalci akcije. Prav to je osrednja rdeča nit zabavnih spletnih vsebin, ki bodo poleti kazale mišice in širile pozitivnost na profilih znamke Fiat Slovenija na Instagramu in Facebooku. V kratkih videih, ki so nastali v sodelovanju z agencijo Pristop, Igor Mikič na svoj prepoznavni način ugotavlja, zakaj ne držijo stereotipi, da je Fiat 500 avto samo za ženske, da je premajhen in da je bočno parkiranje težko. Mikič, znan tudi kot Mišica, prav tako pojasnjuje, zakaj kopija nikoli ni enaka originalu, kar velja tako pri osebnem slogu kot tudi pri nadomestnih delih v vozilih. V enem od videov obišče pooblaščen servis vozil Fiat in brez dlake na jeziku (in kjer koli drugje na njegovem skrbno negovanem telesu) pokaže, zakaj se izplača redno vzdrževati svoje vozilo in sebe, da vse deluje brezhibno. »To pa ja!«

fiat2

Elementi akcije: vsebine na družbenih omrežjih Instagram in Facebook

Predstavnika naročnika: Jure Trtnik in Tajda Mekinc Oblak

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodja projekta v agenciji: Ema Knez

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Tit Lončar in Klemen Šefer

Urednica družbenih omrežij: Adriana Korez

Umetniška direktorja: Rok Flego in Ivan Momirov

Oblikovalka: Mara Bibin

Postprodukcija: Urška Kos

Produkcijska hiša: Warehouse Collective

Režiser: Luka Furlan

Fotograf: Marko Arandjelović

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: julij-avgust 2023

 

VIDEO si oglejte TU

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji