z
Opaženo

Frida Mom: Preobrazba izkušnje materinstva

Frida Mom želi ženske pripraviti na izzive, ki jih prinaša starševstvo in jim polepšati ta del življenja. Njihova maratonska kampanja je bila odmevna; za vse ženske, ki so rodile na dan maratona, pa so pripravili darila.

Blagovna znamka Froda Mom želi v svetu starševstva s svojimi inovativnimi in realističnimi pristopi prikazati materinstvo v njegovih resničnih izzivih. Misija Frida Mom je priprava staršev na realnosti starševstva ter reševanje najranljivejših težav, s katerimi se nove mamice srečujejo v prvih tednih po porodu.

Za bralce MM-a povedo, da je je njihovo poslanstvo jasno: »Pripraviti starše na izzive, ki jih prinaša starševstvo, skozi preproste, a inovativne rešitve. Naši izdelki, kot so udobne in zračne spodnjice, hladilni vložki ter pena iz zdravilnega nepozebnika, so zasnovani z mislijo na olajšanje poporodnih trenutkov in podporo mamam pri okrevanju. Blagovna znamka se zaveda, kako pomembno je, da mamice prejemajo pozornost in priznanje, ki si ga zaslužijo, zato smo v Porodnišnico Ljubljana dostavili kompleti Frida Mom za vse mamice, ki so rodile 20. oktobra, torej na dan ljubljanskega maratona.«

Brez olepševanja

Frida Mom je edina blagovna znamka na slovenskem trgu, ki se tako odkrito in iskreno loteva tematike materinstva ter izzivov, s katerimi se srečujejo mamice. Njihov pristop se razlikuje od tradicionalnih predvsem v drugačnih praksah, saj običajno blagovne znamke (preveč) olepšujejo resničnost. »Prisegamo na osebni stik, zato se pri Frida Mom trudimo vzpostaviti čustveno povezavo z mamicami, saj razume fizične in psihične napore materinstva. Izobraževanje je prav tako pomembna komponenta; kot blagovna znamka se zavedamo, da je izobraževanje ključno za okrevanje po porodu. S pomočjo blogov, videoposnetkov in delavnic ponujamo praktične nasvete, ki mamicam olajšajo prehod v materinstvo. Nadvse cenimo odgovornost, zato aktivno podpiramo aktivnosti, ki se zavzemajo za pravice žensk, kar krepi njihovo zavezanost k pozitivnim spremembam v skupnosti.« Pri tem se držijo tudi humorja in odprtosti: »Naša komunikacija pogosto vključuje humor, kar omogoča mamicam, da se lažje povežejo z blagovno znamko in se počutijo manj osamljene v svoji izkušnji.«

»Maratonska kampanja«

Kampanja Frida Mom ob ljubljanskem maratonu je bila zasnovana na njihovem instagram profilu, kjer so objavili teaserje, ki so napovedali dogodek. »V petek pred športnim praznikom smo razobesili jumbo plakate, v soboto pa aktivirali vplivnice in mamice, da so delile iniciativo. Po tem smo razkrili ozadje kampanje preko instagrama, kar je dodatno povečalo vidnost blagovne znamke.«

Za MM povedo, da je bilo psrednje sporočilo kampanje, da se ženskam, ki gredo skozi obdobje nosečnosti, prizna enaka telesna vzdržljivost, kot jo zahteva 40-tedenski maraton. »Frida Mom se zaveda, kako pomembno je, da te ženske dobijo pozornost in priznanje; in zato smo jim to želeli zagotoviti.« Z osredotočenjem na realnost materinstva in podporo ženskam Frida Mom ni le blagovna znamka, temveč gibanje, ki si prizadeva izboljšati izkušnjo materinstva za vse, še povedo.

z

Intervju

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Naši avtorji