n
Opaženo

Generali razbija zavarovalniške mite

Zavarovalnica Generali je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila komunikacijo, s katero želijo nagovoriti vse, ki se želijo pridružiti ekipi zavarovalnih zastopnikov pod okriljem leva.

Opis akcije: Komunikacijska akcija izhaja iz dejstva, da o poklicu zavarovalnega zastopnika že vrsto let obstajajo najrazličnejši stereotipi, ki so sčasoma prerasli v mite. A tako kot vse okoli nas, se tudi delo v zavarovalništvu nenehno spreminja.

Da bi pokazali, da je dejansko tako, so besedo dali resničnim Generalijevim zastopnikom, ki so v kratkih videih podali svoj pogled in v svojem slogu ovrgli številne ustaljene predstave – od tistih, da si kot zastopnik že prvi dan »vržen v vodo«, pa do tega, da zastopnika prepoznaš po trkanju na vrata z aktovko v roki.

Ker pa se je akcija odvila na spletu, so zastopniki odgovarjali tudi na številne mite, s katerimi so jih soočili sledilci, in tako spodbudili k razmisleku o karieri zavarovalnega zastopnika, ki je vse prej kot stereotipna, saj si vsak ustvarja svoje priložnosti, kar je po besedah enega od zastopnikov neprecenljiv občutek.

Elementi akcije: spletni video oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, pasice

Predstavniki naročnika: marketinški in kadrovski oddelek Generali Slovenija

Vodja projekta: Nika Perovšek

Asistentka vodje projekta: Ivana Laharnar

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego

Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Samo Jarc

Produkcijska hiša: Warehouse Collective

Režiser: Luka Furlan

Fotograf: Blaz Bednjički

Postprodukcija: Matic Klemen in Urška Kos

kj

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji