mm
Opaženo

Gizzmo predstavlja Reborn

Oglaševalska akcija podjetja Gizzmo in Studia Ljudje predstavlja inovativni projekt prodaje strokovno obnovljenih pametnih telefonov po dostopnih cenah.

Kratek opis akcije: Zasnova oglaševalske akcije je duhovita, saj na humoren način raziskuje vsakdanje situacije in kakšne so v tem trenutku človekove potrebe po najnovejšem telefonu. Kreative prikazujejo fotografije hrane, zamujene budilke, negativne grafe na delniškem trgu, aplikacijo za zmenke in podobne živahne prikaze običajne rabe pametnega telefona. Glavno sporočilo akcije je, da ni nujno imeti najnovejšega modela, da živimo življenje, kot smo ga vajeni. Vizualna podoba plakatov se zgleduje po prepoznavnem slogu Appla, vključuje čisto belo ozadje, eleganten prikaz telefona in udarne slogane. Akcija »Reborn« skozi enostaven jezik »memov«  vzpostavlja povezavo z občinstvom, hkrati pa posreduje sporočilo in vabilo k izbiri strokovno obnovljenega pametnega telefona.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje (billboard, citylight, jumbo) in digitalni oglasi

Predstavnika naročnika: Žiga Kramperšek in Mirnes Jusufović

Agencija: Studio Ljudje

Vodja projekta v agenciji, kreativni direktor in oblikovalec: Emil Kozole

Tekstopisec: Jaka Peršon

Umetniški direktor: Miha Artnak

Trajanje akcije: od 7. do 21. decembra 2023

z

a

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji