Golte
Opaženo

Golte kot poletna destinacija presegajo pričakovanja

Na Golteh, ki so pozimi znane kot smučišče, so razvili nove turistične produkte za poletno sezono, z agencijama PM, poslovni mediji in Epidemic pa zasnovali kampanjo, ki jih je postavila na zemljevid poletnih destinacij.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, so se preko vplivnostnega marketinga želeli predstaviti kot kraj za avanture in sprostitev tudi v toplejših mesecih, primeren za vse generacije. Zato so med vplivneži skrbno izbrali družine, pare in aktivne posameznike, s katerimi so zajeli zares obširno ciljno skupino. »Ključ do uspeha kampanje je bila personalizacija izkušenj. Vplivneži so lahko izbirali med različnimi aktivnostmi, kot so pustolovski park, prosti pad, padalstvo, preživetje v naravi, kolesarjenje, plezanje in roller coaster ziplineom, edinstvenim v Sloveniji, za dodatno sprostitev pa so jim bili na voljo tudi wellness, vrhunska kulinarika in čudoviti razgledi. Ta pristop ni le omogočil raznolikih vsebin, temveč je ustvaril občutek avtentičnosti in personalizacije, ki so ga sledilci prepoznali in cenili,« pravijo snovalci akcije.

Dodajajo, da so Golte presegle tudi pričakovanja samih vplivnežev: »Da jih je destinacija navdušila, pričata tudi kakovost in količina ustvarjenih vsebin, zato so bili rezultati kampanje takšni kot slogan: Nad pričakovanji. Kampanja je namreč v samo nekaj tednih dosegla več kot milijon prikazov na Instagramu, pri čemer so se občutno povečali tudi pozitivni odzivi in zanimanje za poletne aktivnosti na Golteh,« pravijo. Menijo, da je uspeh kampanje opomnik, da avtentičnost in pravo partnerstvo z vplivneži lahko prineseta rezultate, ki presegajo zgolj številke in ustvarijo resnično vrednost za blagovno znamko.

golte

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na Instagramu in TikToku

Predstavnica naročnika: Mia Vouk

Vodja projekta v agenciji Epidemic: Nika Štrbenc

Komunikacija z vplivneži: Neli Jerot

Trajanje akcije: od julija do septembra 2024

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji