Golte kot poletna destinacija presegajo pričakovanja
Na Golteh, ki so pozimi znane kot smučišče, so razvili nove turistične produkte za poletno sezono, z agencijama PM, poslovni mediji in Epidemic pa zasnovali kampanjo, ki jih je postavila na zemljevid poletnih destinacij.
Golte
Kratek opis akcije: Kot pravijo, so se preko vplivnostnega marketinga želeli predstaviti kot kraj za avanture in sprostitev tudi v toplejših mesecih, primeren za vse generacije. Zato so med vplivneži skrbno izbrali družine, pare in aktivne posameznike, s katerimi so zajeli zares obširno ciljno skupino. »Ključ do uspeha kampanje je bila personalizacija izkušenj. Vplivneži so lahko izbirali med različnimi aktivnostmi, kot so pustolovski park, prosti pad, padalstvo, preživetje v naravi, kolesarjenje, plezanje in roller coaster ziplineom, edinstvenim v Sloveniji, za dodatno sprostitev pa so jim bili na voljo tudi wellness, vrhunska kulinarika in čudoviti razgledi. Ta pristop ni le omogočil raznolikih vsebin, temveč je ustvaril občutek avtentičnosti in personalizacije, ki so ga sledilci prepoznali in cenili,« pravijo snovalci akcije.
Dodajajo, da so Golte presegle tudi pričakovanja samih vplivnežev: »Da jih je destinacija navdušila, pričata tudi kakovost in količina ustvarjenih vsebin, zato so bili rezultati kampanje takšni kot slogan: Nad pričakovanji. Kampanja je namreč v samo nekaj tednih dosegla več kot milijon prikazov na Instagramu, pri čemer so se občutno povečali tudi pozitivni odzivi in zanimanje za poletne aktivnosti na Golteh,« pravijo. Menijo, da je uspeh kampanje opomnik, da avtentičnost in pravo partnerstvo z vplivneži lahko prineseta rezultate, ki presegajo zgolj številke in ustvarijo resnično vrednost za blagovno znamko.
Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na Instagramu in TikToku
Predstavnica naročnika: Mia Vouk
Vodja projekta v agenciji Epidemic: Nika Štrbenc
Komunikacija z vplivneži: Neli Jerot
Trajanje akcije: od julija do septembra 2024