Gorenje in Simplyfans za EFH EURO 2022
Gorenje je že tretjič zapored generalni sponzor evropskega rokometnega prvenstva za moške – EHF EURO 2022, ki bo januarja 2022. Tudi tokrat širijo pozitivno energijo s »simplyfani«, ki se jim je pridružil Nikola Karabatić, legenda rokometa.
Gorenje
Kratek opis akcije: Gorenjevi navijači Simplyfans širijo kulturo navijanja, ki temelji na strpnosti, premagovanju razlik in predvsem uživanju v dobrih tekmah. »Kako nagovoriti navijače iz vse Evrope na razumljiv, zanimiv in predvsem enostaven način, saj je poenostavljanje temelj blagovne znamke Gorenje? Z uporabo vrhunskega ambasadorja Nikole Karabatića in univerzalnega jezika – čustvenčkov oz. emojijev,« pravijo v Gorenju.
Kreativna zgodba, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio, temelji na ideji, da se v vsakem od nas skriva prvak. Tako kot igralci dajejo vse od sebe na parketu, navijači Simplyfans pokažejo vso svojo strast in na koncu tudi posamezniki doma s pomočjo prvakov iz Gorenja po svojih najboljših močeh skrbijo za družino in dom. Ta moč se v oglaševalski akciji izraža tako skozi osrednje sporočilo kot skozi vizualizacijo, kjer se ob Karabatiću pojavljajo navijači iz vse Evrope v obliki čustvenčkov držav.
Akcija je že zaživela na digitalnih kanalih, s poudarkom na družbenih omrežjih, predvsem Gorenjevih in Simplyfanovih profilih na Facebooku in Instagramu, ter na spletnih mestih Gorenje in simplyfans.eu. Poleg videa in digitalnih kanalov komunikacija vključuje tudi zunanje oglaševanje, tiskane oglase, promocijo na prodajnih mestih, darila in nagradne igre.
Glede na mnoštvo evropskih trgov, kjer se je in se še bo odvijala Gorenjeva komunikacija sponzorstva prvenstva, je agencija AV studio pripravila tudi posebno presenečenje – vsak posamezen trg lahko prilagaja čustvenček države v izbranih komunikacijskih gradivih glede na svoje potrebe.
Predstavniki naročnika: Alenka Potočnik Anžič, Primož Kastelic in Rok Zagruševcem
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Gal Eberžnik
Direktorica strateškega komuniciranja in tekstopiska: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Gašper Štern
Oblikovalka: Sanja Jovičič
Produkcijska hiša: chili films
Režiser: Kukla Kesherović
Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjič
Direktor fotografije: Luka Karlin
Fotograf: Domen Dajčman