Gorenjska banka vas vabi, da svojim sanjam odprete vrata
V Agenciji 101 so ob posebni ponudbi stanovanjskega kredita Gorenjske banke pripravili zanimivo zunanjeoglaševalsko akcijo.
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: Posebni svetlobni oglasni panoji v središču Ljubljane mimoidoče vabijo, da odprejo vrata svojim sanjam in se preslikajo v svoj sanjski dom ali počitniško hišico. Sporočilo »Življenje je prekratko, da bi o svojem domu le sanjali« so namreč želeli še dodatno podpreti in ciljno skupino odpeljati kar na zunanji prag doma na sanjski lokaciji ali s sanjskim razgledom.
»Bančne produkte približati uporabnikom ni vedno preprosta naloga. Z Gorenjsko banko zato vedno iščemo kreativne načine, kako to storiti. Decembra smo z zunanjimi oglasi uresničevali želje, zdaj pa uresničujemo sanje o popolnem domu,« so povedali v Agenciji 101.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Tea Svatina Lorenci, Eva Vojsk in Petra Mravlja
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Asistentka vodje projektov: Maša Ahec
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Umetniški direktor: Primož Kos
Specialist za video: Matic Strgar
Tekstopiska: Vita Jordan
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik
Produkcija: Europlakat
Trajanje akcije: od 7. do 20. maja 2024