Gorenjska banka
Opaženo

Gorenjska banka vas vabi, da svojim sanjam odprete vrata

V Agenciji 101 so ob posebni ponudbi stanovanjskega kredita Gorenjske banke pripravili zanimivo zunanjeoglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Posebni svetlobni oglasni panoji v središču Ljubljane mimoidoče vabijo, da odprejo vrata svojim sanjam in se preslikajo v svoj sanjski dom ali počitniško hišico. Sporočilo »Življenje je prekratko, da bi o svojem domu le sanjali« so namreč želeli še dodatno podpreti in ciljno skupino odpeljati kar na zunanji prag doma na sanjski lokaciji ali s sanjskim razgledom.

»Bančne produkte približati uporabnikom ni vedno preprosta naloga. Z Gorenjsko banko zato vedno iščemo kreativne načine, kako to storiti. Decembra smo z zunanjimi oglasi uresničevali želje, zdaj pa uresničujemo sanje o popolnem domu,« so povedali v Agenciji 101.

gb1

gb2

gb3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Tea Svatina Lorenci, Eva Vojsk in Petra Mravlja

Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič

Asistentka vodje projektov: Maša Ahec

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Primož Kos

Specialist za video: Matic Strgar

Tekstopiska: Vita Jordan

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik

Produkcija: Europlakat

Trajanje akcije: od 7. do 20. maja 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji