gozd
Opaženo

Gozd srčnosti

Triglav Skladi in agencija Yootree Creative predstavljajo novo komunikacijsko akcijo, v kateri so moči združili z družbo Slovenski državni gozdovi.

Kratek opis akcije: Akcija, ki so jo poimenovali Gozd srčnosti, uporabnike nagovarja, da na spletni strani zapišejo srčno misel in ljubljeni osebi posvetijo drevo. Vsa drevesa s posvetilom, oddanim na pristajalni strani gozdsrcnosti.si, bodo ob koncu akcije dobila svoje mesto v prvem Gozdu srčnosti na svetu. V gozdu bodo zbrane tudi vse oddane srčne misli. Na Uršlji gori bo tako zrasel mlad gozd, v katerem bodo posajene mlade sadike avtohtonih slovenskih vrst.

Z akcijo Triglav Skladi ozaveščajo, kako pomemben del našega življenja je gozd in da je pomlajevanje slovenskih gozdov nujno, če želimo ohraniti zeleno podobo naše lepe dežele. Poleg tega nas opominjajo, da je vredno in pomembno vlagati v prihodnost.

Obenem na pristajalni strani obiskovalce nagovarjajo s skladom Triglav Zeleni. Ta ekološko naravnanim ljubiteljem narave, ki se zavedajo, da v okolju puščajo svoj odtis in ga poskušajo čim bolj zmanjšati, omogoča, da za plemenitenje premoženja izberejo sklad z naložbami v delnice podjetij, ki so v svoji panogi med vodilnimi na področju družbene odgovornosti.

gozd1

gozd2

gozd3

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, pristajalna stran, podpora v družbenih medijih, e-poštni marketing

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Direktorica naročnika: Petra Trontelj Pečnik

Strateg in kreativni direktor: Tomaž Apohal

Vodji projekta v agenciji: Irena Dizdarevič in Renata Šestič

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopiski: Živa Munih in Anja Hren

Oblikovalka: Neža Pavrič

Produkcija digitalnih materialov: Madwise

Medijski agenciji: Medialog in Madwise

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji