Gozd srčnosti
Triglav Skladi in agencija Yootree Creative predstavljajo novo komunikacijsko akcijo, v kateri so moči združili z družbo Slovenski državni gozdovi.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: Akcija, ki so jo poimenovali Gozd srčnosti, uporabnike nagovarja, da na spletni strani zapišejo srčno misel in ljubljeni osebi posvetijo drevo. Vsa drevesa s posvetilom, oddanim na pristajalni strani gozdsrcnosti.si, bodo ob koncu akcije dobila svoje mesto v prvem Gozdu srčnosti na svetu. V gozdu bodo zbrane tudi vse oddane srčne misli. Na Uršlji gori bo tako zrasel mlad gozd, v katerem bodo posajene mlade sadike avtohtonih slovenskih vrst.
Z akcijo Triglav Skladi ozaveščajo, kako pomemben del našega življenja je gozd in da je pomlajevanje slovenskih gozdov nujno, če želimo ohraniti zeleno podobo naše lepe dežele. Poleg tega nas opominjajo, da je vredno in pomembno vlagati v prihodnost.
Obenem na pristajalni strani obiskovalce nagovarjajo s skladom Triglav Zeleni. Ta ekološko naravnanim ljubiteljem narave, ki se zavedajo, da v okolju puščajo svoj odtis in ga poskušajo čim bolj zmanjšati, omogoča, da za plemenitenje premoženja izberejo sklad z naložbami v delnice podjetij, ki so v svoji panogi med vodilnimi na področju družbene odgovornosti.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, pristajalna stran, podpora v družbenih medijih, e-poštni marketing
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič
Direktorica naročnika: Petra Trontelj Pečnik
Strateg in kreativni direktor: Tomaž Apohal
Vodji projekta v agenciji: Irena Dizdarevič in Renata Šestič
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Tekstopiski: Živa Munih in Anja Hren
Oblikovalka: Neža Pavrič
Produkcija digitalnih materialov: Madwise
Medijski agenciji: Medialog in Madwise