mgl
Opaženo

Gremo (spet) v MGL/Vpis abonmajev

V Mestnem gledališču ljubljanskem so pripravili dve oglaševalski akciji, s katerima vabijo v gledališke dvorane in k vpisu abonmajev.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je lockdown, ki je zaznamoval preteklo sezono, gledališču odvzel njegov glavni sestavni del: živi stik z občinstvom. »Uprizoritve, igralci, zgodbe in liki so se znašli v nekakšnem medprostoru. Ustvarjeni, polnokrvni, a brez možnosti, da bi zaživeli na odru. Brez gledalca ne obstajajo. Danes so tukaj, pripravljeni, da stopijo na oder, v svet, pred občinstvo. Se vidimo v novi sezoni?« sprašujejo.

mgl1

mgl2

mgl3

Elementi akcije: digitalni oglasni zasloni, plakati, videoposnetki na družbenih omrežjih in YouTubu, tiskani oglasi, gverilsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Simona Belle

Kreativni direktorji: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Peter Giodani

Tekstopiski in umetniški direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserka in kreativna direktorica video zgodb/teaserjev: Ira Ratej

Trajanje akcije: avgust–oktober 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji