Gremo (spet) v MGL/Vpis abonmajev
V Mestnem gledališču ljubljanskem so pripravili dve oglaševalski akciji, s katerima vabijo v gledališke dvorane in k vpisu abonmajev.
Mestno gledališče ljubljansko
Kratek opis akcije: Kot pravijo, je lockdown, ki je zaznamoval preteklo sezono, gledališču odvzel njegov glavni sestavni del: živi stik z občinstvom. »Uprizoritve, igralci, zgodbe in liki so se znašli v nekakšnem medprostoru. Ustvarjeni, polnokrvni, a brez možnosti, da bi zaživeli na odru. Brez gledalca ne obstajajo. Danes so tukaj, pripravljeni, da stopijo na oder, v svet, pred občinstvo. Se vidimo v novi sezoni?« sprašujejo.
Elementi akcije: digitalni oglasni zasloni, plakati, videoposnetki na družbenih omrežjih in YouTubu, tiskani oglasi, gverilsko oglaševanje
Predstavnica naročnika in vodja projekta: Simona Belle
Kreativni direktorji: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Peter Giodani
Tekstopiski in umetniški direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar
Oblikovalka: Mojca Višner
Fotograf: Peter Giodani
Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko
Režiserka in kreativna direktorica video zgodb/teaserjev: Ira Ratej
Trajanje akcije: avgust–oktober 2021