mgl
Opaženo

Gremo (spet) v MGL/Vpis abonmajev

V Mestnem gledališču ljubljanskem so pripravili dve oglaševalski akciji, s katerima vabijo v gledališke dvorane in k vpisu abonmajev.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je lockdown, ki je zaznamoval preteklo sezono, gledališču odvzel njegov glavni sestavni del: živi stik z občinstvom. »Uprizoritve, igralci, zgodbe in liki so se znašli v nekakšnem medprostoru. Ustvarjeni, polnokrvni, a brez možnosti, da bi zaživeli na odru. Brez gledalca ne obstajajo. Danes so tukaj, pripravljeni, da stopijo na oder, v svet, pred občinstvo. Se vidimo v novi sezoni?« sprašujejo.

mgl1

mgl2

mgl3

Elementi akcije: digitalni oglasni zasloni, plakati, videoposnetki na družbenih omrežjih in YouTubu, tiskani oglasi, gverilsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Simona Belle

Kreativni direktorji: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Peter Giodani

Tekstopiski in umetniški direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserka in kreativna direktorica video zgodb/teaserjev: Ira Ratej

Trajanje akcije: avgust–oktober 2021

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji