mgl
Opaženo

Gremo (spet) v MGL/Vpis abonmajev

V Mestnem gledališču ljubljanskem so pripravili dve oglaševalski akciji, s katerima vabijo v gledališke dvorane in k vpisu abonmajev.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je lockdown, ki je zaznamoval preteklo sezono, gledališču odvzel njegov glavni sestavni del: živi stik z občinstvom. »Uprizoritve, igralci, zgodbe in liki so se znašli v nekakšnem medprostoru. Ustvarjeni, polnokrvni, a brez možnosti, da bi zaživeli na odru. Brez gledalca ne obstajajo. Danes so tukaj, pripravljeni, da stopijo na oder, v svet, pred občinstvo. Se vidimo v novi sezoni?« sprašujejo.

mgl1

mgl2

mgl3

Elementi akcije: digitalni oglasni zasloni, plakati, videoposnetki na družbenih omrežjih in YouTubu, tiskani oglasi, gverilsko oglaševanje

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Simona Belle

Kreativni direktorji: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Peter Giodani

Tekstopiski in umetniški direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserka in kreativna direktorica video zgodb/teaserjev: Ira Ratej

Trajanje akcije: avgust–oktober 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji