mm
Opaženo

Heineken ob 150. letnici razvil indeks dobrih trenutkov

Heineken postaja prva blagovna znamka piva, ki bo uradno merila svojo letno uspešnost glede na to, koliko in kako dobre trenutke bodo med potrošnike prinesli njihovi izdelki.

Freddy Heineken, vnuk ustanovitelja Heinekena, je nekoč rekel: »Mi ne prodajamo piva, mi prodajamo dobre trenutke.« In prav ta prispodoba je zgradila Heineken v najbolj mednarodno pivo na svetu.

Ob 150. obletnici blagovne znamke so se v Heinekenu odločili, da razvijejo dodatno merilo uspeha, s katerim se ne bodo osredotočali le na količino prodanega piva, temveč tudi na dobre trenutke, ki jih prinašajo potrošnikom v več kot 190-ih državah.

Povezali so se z vedenjskim znanstvenikom dr. Chrisom Brauerjem z Univerze v Londonu ter razvili t. i. indeks dobrih trenutkov, nov model merjenja blagovne znamke, ki bo po vsem svetu meril prispevek blagovne znamke k ustvarjanju popolnih pogojev za dobre trenutke njihovih potrošnikov. Indeks, ki združuje raziskavo vedenja ljudi, je opredelil pet osnovnih pogojev, ki jih ljudje na splošno potrebujejo za doživljanje dobrih trenutkov, vključno s pripravljenostjo za nove izkušnje, vključenostjo in človeškimi odnosi.

Z njim ostaja zvest svoji viziji, da postane prva blagovna znamka piva, ki uradno »prinaša dobre trenutke« in ima to merilo za dokaz letne uspešnosti – poleg prodaje in drugih meritev uspešnosti blagovne znamke.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji