player00
Opaženo

Heineken z globalno aktivacijo Player 0.0 išče najboljše voznike

Heineken 0.0 bo v prihodnjih dneh z začetkom lokalnega dela globalne kampanje Player 0.0 med Slovenkami in Slovenci iskal najboljšega voznika. Ta se bo lahko v dirkalnem simulatorju pomeril s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom.

V Heinekenu pravijo, da s svojo družbeno odgovorno akcijo »Kadar voziš, ne pij«, že leta opozarjajo na problematiko voženj pod vplivom alkohola. Letos je obraz kampanje postal že tretje leto zapored nepremagljivi voznik Formule 1 Max Verstappen, ki v hudomušnih oglasih ljudi uči, da je najboljši voznik tisti, ki ne pije. (Razen če pije Heineken 0.0.)

0.0

Player 0.0 je sicer najnovejša aktivacija Heinekenovega partnerstva z blagovno znamko Formula 1. Z njo želi Heineken spodbuditi vse, da se potegujejo za možnost dirkanja v simulatorju z Maxom Verstappnom. V Sloveniji bo aktivacija razdeljena na dva dela – kvalifikacije in finale, ki bo 7. aprila 2024 na Game Gang Showu v Ljubljani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji