Heineken z globalno aktivacijo Player 0.0 išče najboljše voznike
Heineken 0.0 bo v prihodnjih dneh z začetkom lokalnega dela globalne kampanje Player 0.0 med Slovenkami in Slovenci iskal najboljšega voznika. Ta se bo lahko v dirkalnem simulatorju pomeril s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom.
V Heinekenu pravijo, da s svojo družbeno odgovorno akcijo »Kadar voziš, ne pij«, že leta opozarjajo na problematiko voženj pod vplivom alkohola. Letos je obraz kampanje postal že tretje leto zapored nepremagljivi voznik Formule 1 Max Verstappen, ki v hudomušnih oglasih ljudi uči, da je najboljši voznik tisti, ki ne pije. (Razen če pije Heineken 0.0.)
Player 0.0 je sicer najnovejša aktivacija Heinekenovega partnerstva z blagovno znamko Formula 1. Z njo želi Heineken spodbuditi vse, da se potegujejo za možnost dirkanja v simulatorju z Maxom Verstappnom. V Sloveniji bo aktivacija razdeljena na dva dela – kvalifikacije in finale, ki bo 7. aprila 2024 na Game Gang Showu v Ljubljani.