vozim
Opaženo

Heroji furajo v pižamah – 3. sezona

Luna \TBWA je za Zavod Vozim pripravila tretjo sezono pobude »Heroji furajo v pižamah, ki se zavzema za manj vožnje pod vplivom alkohola.

Kratek opis akcije: V ospredju je tokrat obrnjeni stereotip. Snovalci akcije se namreč sprašujejo, ali so ženske resnično boljše voznice kot moški.

Kampanja letos izpostavlja (dodatno) šokantno statistiko, da kar 89 odstotkov prometnih nesreč pod vplivom alkohola povzročijo moški. »Kljub temu, da so statistično gledano ženske boljše voznice, pa opozarjajo, da dobrega voznika ne odlikuje natančnost bočnega parkiranja, temveč odgovornost in kultura vožnje, predvsem pa odločitev, da nikoli ne sede pijan za volan,« pojasnjujejo v agenciji. Ker so kampanje, ki naslavljajo problematiko alkohola med vožnjo, osredotočene na mesec december, so ustvarili nov komunikacijski kanal, in sicer Koledar gole resnice. Gre za medij, ki bo vsak dan opominjal na dragocenost življenja. 12 znanih Slovenk v pižamah bo namreč z »močnimi« trditvami učinkovito nagovarjalo moško ciljno skupino na najbolj ključnih mestih. Torej tam, kjer sta alkohol in vožnja najpogosteje povezana – v restavracijih, lokalih, avto servisih in drugih lokacijah v obrobnih krajih, kjer je takšnih nesreč še vedno največ.

vozim1

vozim2

vozim3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskovna konferenca, prisluženi mediji, družbena omrežja, koledar

Predstavniki naročnika: David Razboršek, Anja Zagomilšek in Tjaša Turnšek

Vodja projekta v agenciji: Eva Goričan

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Video produkcija: Rok Frešer

Medijski partner: Adria Media Ljubljana

Ostali sodelujoči: Polona Benko, Nika Polanič, Nastasja Kraljevska, Irina Lakić in Tena Prvulović

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji