Hisense želi vesele praznike, polne domišljije
V prazničnem času je s svojimi lepimi željami svet obkrožil tudi Hisense. Za občutke topline in prazničnega vzdušja, s kančkom hudomušnosti in veliko domišljije, je poskrbela agencija AV studio.
Hisense
Kratek opis akcije: »Prazniki predstavljajo toplino, družino, povezovanje. Klasika, ki pa lahko z malo domišljije spremeni pogled na vsakdanje praznično dogajanje. Prav ta priložnost videti, izkusiti, doživeti več je temelj naše filozofije, ki jo jasno odraža korporativni slogan 'Life reimagined',« pravijo v multinacionalki Hisense in dodajajo: »Že s kančkom kreativnosti in odprtosti lahko dom med prazniki postane prostor domišljije. Dom čarobnih doživetij, ki združujejo družinske člane in poskrbijo za bistvo prazničnega časa – veselje, ljubezen, druženje.«
V praznični oglaševalski akciji, predvideni za svetovni trg, je agencija AV studio v seriji oglasov zaobjela predstavnike različnih izdelčnih skupin, ki pa jih druži ena zgodba – praznični dom je poln domišljije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnika naročnika: Kelley Zhou in Charles Shi
Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Digitalni strateg: Nace Dolenc
Produkcijska hiša: PERFO Produkcija
Režiser: Jure Dostal
Fotograf: Nik Jarh