hisense
Opaženo

Hisense želi vesele praznike, polne domišljije

V prazničnem času je s svojimi lepimi željami svet obkrožil tudi Hisense. Za občutke topline in prazničnega vzdušja, s kančkom hudomušnosti in veliko domišljije, je poskrbela agencija AV studio.

Kratek opis akcije: »Prazniki predstavljajo toplino, družino, povezovanje. Klasika, ki pa lahko z malo domišljije spremeni pogled na vsakdanje praznično dogajanje. Prav ta priložnost videti, izkusiti, doživeti več je temelj naše filozofije, ki jo jasno odraža korporativni slogan 'Life reimagined',« pravijo v multinacionalki Hisense in dodajajo: »Že s kančkom kreativnosti in odprtosti lahko dom med prazniki postane prostor domišljije. Dom čarobnih doživetij, ki združujejo družinske člane in poskrbijo za bistvo prazničnega časa – veselje, ljubezen, druženje.«

V praznični oglaševalski akciji, predvideni za svetovni trg, je agencija AV studio v seriji oglasov zaobjela predstavnike različnih izdelčnih skupin, ki pa jih druži ena zgodba – praznični dom je poln domišljije.

hisense

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Kelley Zhou in Charles Shi

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Digitalni strateg: Nace Dolenc

Produkcijska hiša: PERFO Produkcija

Režiser: Jure Dostal

Fotograf: Nik Jarh

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji