hofer rock
Opaženo

HOFER CENA niza hit za hitom – to poletje osvežuje v rock ritmu

Odmev harmonike »po Hofer ceni« se še ni dobro polegel, ko je začetek poletja z bliščem in pompom oznanil nov rockovski hit, ki te »vrže na rit«.

Kratek opis akcije: Glasbeni video je v manj kot mesecu dni na spletu zbral že več kot 530.000 ogledov, od tega le v prvem tednu več kot 200.000. »Rockerski hit s tem nadaljuje priljubljenost svojih oglasnih predhodnikov in še naprej utrjuje pozicijo Hoferja kot trgovca z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno. Oglaševalska akcija z vsako novo žanrsko različico še potrjuje svoj status kulturološkega in oglaševalskega fenomena – pa naj bo Lado Bizovičar za harmoniko ali kitaro,« trdijo snovalci »Hofer cene«, ki zagotavljajo, da je razpoložljivih glasbil še kar nekaj.

hofer rock1

hofer rock2

Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak Hofer, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali Hofer

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić

Medijska strategija in zakup: Lidija Rom / Starcom (Publicis Groupe)

Vsebinski marketing: Klemen Bobnar / MSL (Publicis Groupe)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba izvirne glasbe: Dravle Records

Avtor rock priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler & Clemens Marx

Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever

Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net

Digitalna agencija: iPROM

Trajanje akcije: od junija do julija

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji