hofer rock
Opaženo

HOFER CENA niza hit za hitom – to poletje osvežuje v rock ritmu

Odmev harmonike »po Hofer ceni« se še ni dobro polegel, ko je začetek poletja z bliščem in pompom oznanil nov rockovski hit, ki te »vrže na rit«.

Kratek opis akcije: Glasbeni video je v manj kot mesecu dni na spletu zbral že več kot 530.000 ogledov, od tega le v prvem tednu več kot 200.000. »Rockerski hit s tem nadaljuje priljubljenost svojih oglasnih predhodnikov in še naprej utrjuje pozicijo Hoferja kot trgovca z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno. Oglaševalska akcija z vsako novo žanrsko različico še potrjuje svoj status kulturološkega in oglaševalskega fenomena – pa naj bo Lado Bizovičar za harmoniko ali kitaro,« trdijo snovalci »Hofer cene«, ki zagotavljajo, da je razpoložljivih glasbil še kar nekaj.

hofer rock1

hofer rock2

Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak Hofer, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali Hofer

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić

Medijska strategija in zakup: Lidija Rom / Starcom (Publicis Groupe)

Vsebinski marketing: Klemen Bobnar / MSL (Publicis Groupe)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba izvirne glasbe: Dravle Records

Avtor rock priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler & Clemens Marx

Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever

Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net

Digitalna agencija: iPROM

Trajanje akcije: od junija do julija

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji