HOFER CENA niza hit za hitom – to poletje osvežuje v rock ritmu
Odmev harmonike »po Hofer ceni« se še ni dobro polegel, ko je začetek poletja z bliščem in pompom oznanil nov rockovski hit, ki te »vrže na rit«.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Glasbeni video je v manj kot mesecu dni na spletu zbral že več kot 530.000 ogledov, od tega le v prvem tednu več kot 200.000. »Rockerski hit s tem nadaljuje priljubljenost svojih oglasnih predhodnikov in še naprej utrjuje pozicijo Hoferja kot trgovca z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno. Oglaševalska akcija z vsako novo žanrsko različico še potrjuje svoj status kulturološkega in oglaševalskega fenomena – pa naj bo Lado Bizovičar za harmoniko ali kitaro,« trdijo snovalci »Hofer cene«, ki zagotavljajo, da je razpoložljivih glasbil še kar nekaj.
Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak Hofer, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali Hofer
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić
Medijska strategija in zakup: Lidija Rom / Starcom (Publicis Groupe)
Vsebinski marketing: Klemen Bobnar / MSL (Publicis Groupe)
Video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Priredba izvirne glasbe: Dravle Records
Avtor rock priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič
Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler & Clemens Marx
Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever
Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net
Digitalna agencija: iPROM
Trajanje akcije: od junija do julija