HOFER o svežini tokrat čisto od blizu
Zagotavljanje svežine je ena od bistvenih konkurenčnih prednosti trgovca HOFER, zato ostaja tudi ena od ključnih tem za komuniciranje. Tretja sezona oglaševalske akcije o svežini se približuje ključnim atributom in jih na ta način tudi izpostavlja.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Sadje, zelenjava, ribe in meso od blizu in na prvi pogled so statični motivi oziroma podoba oglaševalske akcije, televizijski oglasi pa predstavljajo nove zgodbe o prigodah svežih igralcev. Tudi tokrat jih spremlja prepoznavna interpretacija Lada Bizovičarja – med drugim v vlogi ananasa, slanika, brokolija, bučke, piščančjih medaljonov in drugih.
Kot so povedali snovalci kampanje, so ob novih televizijskih in radijskih oglasih posebno pozornost namenili osvežitvi vizualnih motivov. »Svež izdelek pogosto prepoznaš na prvi pogled. Zato ga prikazujemo zelo zelo od blizu. Izstopajočemu vizualno-estetskemu videzu oglasov pa dodajamo zgolj kratka dejstva, ki zagotavljajo obljubo: ‘Svežina je naša kakovost’,« obrazložijo pri trgovcu.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Manca Kogej Vončina, Saša Režek, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha
Medijski zakup GDN: Starcom (Publicis Groupe)
Produkcija TVC: Super16
Produkcija radijskih oglasov: Matjaž Zdešar
Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar
Začetek aktivnosti: januar 2023