svezina
Opaženo

HOFER o svežini tokrat čisto od blizu

Zagotavljanje svežine je ena od bistvenih konkurenčnih prednosti trgovca HOFER, zato ostaja tudi ena od ključnih tem za komuniciranje. Tretja sezona oglaševalske akcije o svežini se približuje ključnim atributom in jih na ta način tudi izpostavlja.

Kratek opis akcije: Sadje, zelenjava, ribe in meso od blizu in na prvi pogled so statični motivi oziroma podoba oglaševalske akcije, televizijski oglasi pa predstavljajo nove zgodbe o prigodah svežih igralcev. Tudi tokrat jih spremlja prepoznavna interpretacija Lada Bizovičarja – med drugim v vlogi ananasa, slanika, brokolija, bučke, piščančjih medaljonov in drugih.
Kot so povedali snovalci kampanje, so ob novih televizijskih in radijskih oglasih posebno pozornost namenili osvežitvi vizualnih motivov. »Svež izdelek pogosto prepoznaš na prvi pogled. Zato ga prikazujemo zelo zelo od blizu. Izstopajočemu vizualno-estetskemu videzu oglasov pa dodajamo zgolj kratka dejstva, ki zagotavljajo obljubo: ‘Svežina je naša kakovost’,« obrazložijo pri trgovcu.

sv1

sv2

sv3

sv4

sv5

sv6

sv7

sv8

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Manca Kogej Vončina, Saša Režek, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha

Medijski zakup GDN: Starcom (Publicis Groupe)

Produkcija TVC: Super16

Produkcija radijskih oglasov: Matjaž Zdešar

Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar

Začetek aktivnosti: januar 2023

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji