mm
Opaženo

HOFER pomaga otrokom spoznavati njihove junake

HOFER tudi letos s pomočjo kupcev z donacijami podpira otroke iz programa Botrstvo ter jim pomaga spoznati, da so tudi sami sposobni spisati velike zgodbe. 

Kratek opis akcije: HOFER verjame, da lahko vsak otrok postane junak svoje lastne zgodbe. Zato s pomočjo kupcev otrokom programa Botrstvo odpirajo vrata v svet športnih, kulturnih in družinskih doživetij. V drugem valu lani začete komunikacije za sklad »SKUPAJ za FER otroštvo« izpostavljajo dejstvo, da HOFER najmlajšim omogoča oglede gledaliških predstav, izlete, obiske pustovanj in druga doživetja, kjer lahko spoznajo svoje domišljijske junake. Kot pravijo snovalci, simbolika rokovanja med otrokom in osenčenim junakom sporočilno in estetsko nadgrajuje lanske aktivnosti, ki otrokom iz socialno ogroženih okolij omogočajo kakovostno preživljanje družinskega časa, razvoj talentov in različna izobraževanja.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, objava v letaku, objave na družbenih

omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Zala Fendre, Nina Oštrbenk, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Ana Kepic

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Artdirekcija in oblikovanje: Jasna Vejselovič

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Začetek kampanje: maj 2023

nn

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji