Hofer scena
Hofer tudi letos nadaljuje v ritmu Hofer scene. Po »udarni« uvodni oglaševalski akciji so oglasno uspešnico z Ladom Bizovičarjem tokrat prilagodili letnemu času. Na novo so zasnovali tudi motive za zunanje in tiskane oglase.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: V Hoferju pravijo, da oglaševalska akcija v svojem nadaljevanju ostaja vidna in aktualna tudi v novem letu. »Izvirnost same akcije se odraža tudi v naših digitalnih nagradnih natečajih – od koreografij in rimanja do trenutnega ustvarjanja zabavnih in kreativnih domislic,« sporočajo iz Hoferja.
Tudi v agenciji Saatchi & Saatchi, kjer so zasnovali nadaljevanje akcije, so ponovno zadovoljni z rezultati. Njihov pogled pa je že usmerjen naprej: »Glasbeni videospot Hofer cena je eden od redkih slovenskih oglaševalskih izdelkov, ki je zgolj na platformi YouTube presegel milijon ogledov. Še bolj veseli pa smo, da se besedilo pesmi vsestransko uporablja tudi v vsakdanji pogovorni rabi,« pravijo.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih
Medijska agencija: Starcom
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Urša Golob Pezdirc, Polona Stanovnik, Andrej Hrovat, Nina Praprotnik, Rok Ficko, Eva Poljanšek, Aleksandra Loredan in Pia Krajnc
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Strateško načrtovanje: Maja Michieli
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Besedilo pesmi: Jure Karas
Glasbeni producent: Damjan Jovič za Dravle Records
Digitalna zasnova in produkcija: Matjaž Škufca
Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić
Avdio-video produkcija: Super16
Režija: Mark Pirc
Fotografija: Primož Bregar
Medijska taktika in medijski zakup: Starcom