HOFER scena z novo spevno pop različico
Po uvodnem rapu, zvokih domače harmonike in električne kitare je jesen na HOFER sceno prinesla lahkoten pop hit.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Ta poleg nalezljive melodije in besedila prinaša še edinstven ples. Zadnja žanrska priredba ob Ladovi novi pričeski in trendovski koreografiji tako nadaljuje tradicijo in je doživela izjemen odziv na HOFER-jevih družbenih omrežjih. Videospoti HOFER scene so namreč do zdaj zbrali že več kot 3,7 milijona ogledov. »Številke so ponovno zavidljive. Samo zadnji video, dolg 120 sekund, je preko različnih platform zbral krepko čez pol milijona ogledov. Skoraj vsakič rekordno pa je tudi število sodelujočih ob podpornih nagradnih igrah in spletnih natečajih, h katerim vabimo tudi tokrat,« so povedali pri HOFER-ju. »Z vedno novimi presenetljivimi variacijami dobi HOFER scena vedno nov zalet. Zanimivih glasbenih žanrov pa tako hitro še tudi ne bo zmanjkalo,« pravijo snovalci akcije, ki so tokrat pripravili tudi »kreativen odvod krovne kampanje«.
Gre za spletno aktivacijo, natečaj Zvezde HOFER scene, ki poziva posameznike, da izrazijo kreativnost, ustvarijo vsebine, jih naložijo na ogled na spletno stran in soustvarijo HOFER sceno. »Gre za celovito platformo ustvarjalnosti, ki z duhom enotnosti poveže najrazličnejša zanimanja ljudi in jih za njihovo izraznost nagrajuje. Pozitivno motivira ljudi, ustvarja sproščeno skupnost, nudi priložnosti za izkazovanje kreativnega potenciala in potrditev posameznikovih aktivnosti,« pravijo.
Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak HOFER, komunikacija na prodajnih mestih, lastni kanali HOFER, spletna stran Zvezde HOFER scene.
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić
Medijska strategija in zakup: Lidija Rom/Starcom (Publicis Groupe)
Vsebinski marketing: Klemen Bobnar/MSL (Publicis Groupe)
Video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Priredba original glasbe: Dravle Records
Avtorja pop priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič
Avtorja izvirne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx
Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever
Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net
Izvedba nagradnega natečaja: Sonce.net (Nina Dinjaški, kreativna direktorica, Sonja Zlobko, digitalna strateginja in tekstopiska, Gregor Šuštar, oblikovalec in načrtovalec uporabniške izkušnje)
Izdelava spletne strani: spletnaPOSTAJA
Trajanje akcije: september–oktober 2021