zz
Opaženo

Hofer: Svežina je naša kakovost

Hofer nadaljuje kampanjo »Svežina je naša kakovost«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana. Tokrat sadje in zelenjavo prikazujejo še bolj od blizu, svežina in kakovost sta vidna na prvi pogled.

»Pri Hoferju vsako jutro v trgovine dostavimo sveže izdelke. Pekovske dobrote pečemo celo v trgovinah, in to večkrat na dan. V začetku leta lansirana kampanja je s svojimi vizualno-estetskimi makroposnetki uspešno ujela vsak detajl svežine, ki odlikuje tudi našo ponudbo. Izstopajoči bližnji posnetki sezonske ponudbe bodo celo leto krasili najrazličnejše medijske formate. Še posebej lepo pa svežina izdelkov, posnetih od čisto blizu, pride do izraza prav na največjih formatih,« razložijo pri trgovcu. Poleg prepoznavnih bližnjih motivov ostajajo stalnica komunikacije trgovčeve sveže ponudbe tudi humorni radijski in televizijski oglasi, kjer nastopajoče piščance, bučke ali kruhke s svojim glasom oživi Lado Bizovičar.   

b

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha

Medijski zakup GDN: Starcom (Publicis Groupe)

Produkcija TVC: Super16

Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar

Začetek aktivnosti: april 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji