Hofer: Svežina je naša kakovost
Hofer nadaljuje kampanjo »Svežina je naša kakovost«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana. Tokrat sadje in zelenjavo prikazujejo še bolj od blizu, svežina in kakovost sta vidna na prvi pogled.
HOFER Slovenija
»Pri Hoferju vsako jutro v trgovine dostavimo sveže izdelke. Pekovske dobrote pečemo celo v trgovinah, in to večkrat na dan. V začetku leta lansirana kampanja je s svojimi vizualno-estetskimi makroposnetki uspešno ujela vsak detajl svežine, ki odlikuje tudi našo ponudbo. Izstopajoči bližnji posnetki sezonske ponudbe bodo celo leto krasili najrazličnejše medijske formate. Še posebej lepo pa svežina izdelkov, posnetih od čisto blizu, pride do izraza prav na največjih formatih,« razložijo pri trgovcu. Poleg prepoznavnih bližnjih motivov ostajajo stalnica komunikacije trgovčeve sveže ponudbe tudi humorni radijski in televizijski oglasi, kjer nastopajoče piščance, bučke ali kruhke s svojim glasom oživi Lado Bizovičar.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha
Medijski zakup GDN: Starcom (Publicis Groupe)
Produkcija TVC: Super16
Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar
Začetek aktivnosti: april 2023