HOFER z nizkimi cenami na prav vsaki polici
V agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana so za HOFER priredili melodični oglas, ki kupce nagovarja k »pokončnim« nakupom.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Vam je znana situacija, ko se sprehajate med velikimi hodniki klasičnih trgovcev in se neprestano sklanjate do najnižjih polic, kjer se praviloma nahajajo izdelki po nižjih cenah? HOFER je ta uvid, s katerim se večina kupcev zlahka identificira, uprizoril v zabavnem oglasu, ki izpostavlja njihovo veliko prednost – da v HOFER trgovinah nizke cene najdete na prav vsaki polici. Plazenje po kolenih je torej povsem odveč,« pravijo snovalci akcije.
Trgovec pa dodaja, da je HOFER v enem letu kljub inflaciji ohranil ali znižal cene več kot polovici izdelkov. »Ta nadvse pozitiven, a za kupca tudi suhoparen statističen podatek smo želeli predstaviti na kar se da privlačen način. Stroškovno učinkovito smo v sklopu skupine ALDI našli oglas z veliko potenciala, ki pa ga je bilo potrebno za slovenski trg primerno prirediti,« povejo.
Z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana so slovenski različici oglasa dodali novo besedilo in tudi glasbo. Sprememb je bila deležna tudi slika in to ne zgolj z vidika montaže. »Vsaka adaptacija ima svoje izzive. Ob najboljši rešitvi za zvočno sinhronizacijo oz. 'lip-sync' smo iskali tudi primerno alternativo za končno sceno v HOFER trgovini, ki se je v mednarodnem oglasu precej razlikovala od lokalnih. Nadomestne kadre smo naposled našli v sklopu naših prejšnjih produkcij in s tem oglas zaključili v vsem znanem ter domačen okolju HOFER trgovin.«
Elementi akcije: televizijski oglas
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Urša Golob Pezdirc in Mojca Kastelec
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta: Vitan Hodnik
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniški direktor videoprodukcije: Matjaž Škufca
Avtorja glasbe: Tadej Košir in Žiga Drofenik
Priredba izvornega televizijskega oglasa in zaključni kader: Super16
Ustvarjalci izvornega oglasa: Antoni99
Začetek aktivnosti: februar 2024