nizka cena
Opaženo

HOFER z nizkimi cenami na prav vsaki polici

V agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana so za HOFER priredili melodični oglas, ki kupce nagovarja k »pokončnim« nakupom.

Kratek opis akcije: »Vam je znana situacija, ko se sprehajate med velikimi hodniki klasičnih trgovcev in se neprestano sklanjate do najnižjih polic, kjer se praviloma nahajajo izdelki po nižjih cenah? HOFER je ta uvid, s katerim se večina kupcev zlahka identificira, uprizoril v zabavnem oglasu, ki izpostavlja njihovo veliko prednost – da v HOFER trgovinah nizke cene najdete na prav vsaki polici. Plazenje po kolenih je torej povsem odveč,« pravijo snovalci akcije.

Trgovec pa dodaja, da je HOFER v enem letu kljub inflaciji ohranil ali znižal cene več kot polovici izdelkov. »Ta nadvse pozitiven, a za kupca tudi suhoparen statističen podatek smo želeli predstaviti na kar se da privlačen način. Stroškovno učinkovito smo v sklopu skupine ALDI našli oglas z veliko potenciala, ki pa ga je bilo potrebno za slovenski trg primerno prirediti,« povejo.  

Z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana so slovenski različici oglasa dodali novo besedilo in tudi glasbo. Sprememb je bila deležna tudi slika in to ne zgolj z vidika montaže. »Vsaka adaptacija ima svoje izzive. Ob najboljši rešitvi za zvočno sinhronizacijo oz. 'lip-sync' smo iskali tudi primerno alternativo za končno sceno v HOFER trgovini, ki se je v mednarodnem oglasu precej razlikovala od lokalnih. Nadomestne kadre smo naposled našli v sklopu naših prejšnjih produkcij in s tem oglas zaključili v vsem znanem ter domačen okolju HOFER trgovin.«

Elementi akcije: televizijski oglas

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Urša Golob Pezdirc in Mojca Kastelec

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniški direktor videoprodukcije: Matjaž Škufca

Avtorja glasbe: Tadej Košir in Žiga Drofenik

Priredba izvornega televizijskega oglasa in zaključni kader: Super16

Ustvarjalci izvornega oglasa: Antoni99

Začetek aktivnosti: februar 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji