hofer izbor
Opaženo

Hoferjevi sveži oglasi za sveže izdelke

Agencija Saatchi&Saatchi je za oglaševalsko akcijo o Hoferjevi dnevno sveži ponudbi angažirala vse od Lada Bizovičarja do kvarteta pojočih štručk in Marsovcev.

Kratek opis akcije: »Najbolj okusne stvari so sveže – kot zelenjava, sadje, meso in pekovski izdelki v trgovinah Hofer. Da bi razširili glas o tem, smo si ga sposodili od Lada Bizovičarja, ki na svoj način podaja sveže poglede o svežih izdelkih,« pravijo pri Hoferju.

Kot pojasnjujejo v agenciji Saatchi&Saatchi je oglaševalska akcija na vseh medijskih kanalih aktivna že od aprila. »Prav v akciji za svežino smo prvič predstavili Lada Bizovičarja, ki je s svojim humorjem in sproščenostjo v oglaševalski blok vnesel prepotrebno novo svežino. Kljub artistični preprostosti oglasov jim Ladova energičnost v kombinaciji z izvirnimi scenariji zagotavlja vidnost in zapomnljivost, kar nam potrjujejo tudi meritve,« pravijo. Oglaševalska akcija o svežini je bila hkrati uvertura za Bizovičarjev poznejši nastop v videospotu Hofer scena.  

Vizualna podoba in večina televizijskih scenarijev je delo agencije Saatchi&Saatchi,  del televizijskih oglasov pa je lokaliziran iz izvorne akcije za Aldi Avstralija.

hofer6

hofer7

hofer8

hofer8

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Medijska agencija: Starcom

Predstavnika naročnika: Mojca Kastelec in Aljaž Pomberg

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Asistentka direktorice projekta: Sara Menaše Jensterle

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Grafična oblikovalca: Siniša Safarić in Jasna Vejselović

Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca

Produkcija: SUPER16

Glas v televizijskem oglasu: Lado Bizovičar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji