Hoferjevi sveži oglasi za sveže izdelke
Agencija Saatchi&Saatchi je za oglaševalsko akcijo o Hoferjevi dnevno sveži ponudbi angažirala vse od Lada Bizovičarja do kvarteta pojočih štručk in Marsovcev.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Najbolj okusne stvari so sveže – kot zelenjava, sadje, meso in pekovski izdelki v trgovinah Hofer. Da bi razširili glas o tem, smo si ga sposodili od Lada Bizovičarja, ki na svoj način podaja sveže poglede o svežih izdelkih,« pravijo pri Hoferju.
Kot pojasnjujejo v agenciji Saatchi&Saatchi je oglaševalska akcija na vseh medijskih kanalih aktivna že od aprila. »Prav v akciji za svežino smo prvič predstavili Lada Bizovičarja, ki je s svojim humorjem in sproščenostjo v oglaševalski blok vnesel prepotrebno novo svežino. Kljub artistični preprostosti oglasov jim Ladova energičnost v kombinaciji z izvirnimi scenariji zagotavlja vidnost in zapomnljivost, kar nam potrjujejo tudi meritve,« pravijo. Oglaševalska akcija o svežini je bila hkrati uvertura za Bizovičarjev poznejši nastop v videospotu Hofer scena.
Vizualna podoba in večina televizijskih scenarijev je delo agencije Saatchi&Saatchi, del televizijskih oglasov pa je lokaliziran iz izvorne akcije za Aldi Avstralija.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih
Medijska agencija: Starcom
Predstavnika naročnika: Mojca Kastelec in Aljaž Pomberg
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Asistentka direktorice projekta: Sara Menaše Jensterle
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Grafična oblikovalca: Siniša Safarić in Jasna Vejselović
Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca
Produkcija: SUPER16
Glas v televizijskem oglasu: Lado Bizovičar