tokio1
Opaženo

Imamo to! Imamo Tokio.

Uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in prepoznavno navijaško popotnico našim najboljšim športnikom so letos zasnovali v skupini Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: Tokio gosti poletne olimpijske igre drugič v zgodovini. Na prvih, leta 1964, je navdušil Miro Cerar, ki je Slovencem prinesel zlato in bronasto medaljo. Prav ta uspeh je bil izhodišče za kreativno zasnovo oglaševalske akcije, ki zaznamuje prenos zmagovalne miselnosti na mlajšo generacijo naših najboljših športnikov.

Zaradi pandemije in zapletov z izvedbo olimpijskih iger prihaja akcija na naše zaslone z zamudo, a je kljub temu izraz pričakovanj in želja, prikazanih v projekciji svetlobe na prsih naših junakov  v prispodobi medalj očiten. K estetiki sta dodala nagrajena režiserka Katarina Rešek – Kukla in priznani fotograf Martin Baebler.

Oglaševalska akcija je zaživela na televiziji in zunanjih plakatih, interakcija in aktivacije navijačev v zgodbo pa potekajo na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih.

tokio

tokio2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajnih mestih

Direktorica projekta: Glorija Petek

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Umetniški direktor: David Fartek

Produkcija: Albatross films

Režiserka: Katarina Rešek - Kukla

Direktor fotografije: Vladan Jankovič

Glasbena podlaga: Peter Penko

Fotograf: Martin Baebler

 

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji