Imamo to! Imamo Tokio.
Uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in prepoznavno navijaško popotnico našim najboljšim športnikom so letos zasnovali v skupini Herman & partnerji.
Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez
Kratek opis akcije: Tokio gosti poletne olimpijske igre drugič v zgodovini. Na prvih, leta 1964, je navdušil Miro Cerar, ki je Slovencem prinesel zlato in bronasto medaljo. Prav ta uspeh je bil izhodišče za kreativno zasnovo oglaševalske akcije, ki zaznamuje prenos zmagovalne miselnosti na mlajšo generacijo naših najboljših športnikov.
Zaradi pandemije in zapletov z izvedbo olimpijskih iger prihaja akcija na naše zaslone z zamudo, a je kljub temu izraz pričakovanj in želja, prikazanih v projekciji svetlobe na prsih naših junakov v prispodobi medalj očiten. K estetiki sta dodala nagrajena režiserka Katarina Rešek – Kukla in priznani fotograf Martin Baebler.
Oglaševalska akcija je zaživela na televiziji in zunanjih plakatih, interakcija in aktivacije navijačev v zgodbo pa potekajo na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajnih mestih
Direktorica projekta: Glorija Petek
Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan
Tekstopisec: Rok Artiček
Umetniški direktor: David Fartek
Produkcija: Albatross films
Režiserka: Katarina Rešek - Kukla
Direktor fotografije: Vladan Jankovič
Glasbena podlaga: Peter Penko
Fotograf: Martin Baebler