samsung
Opaženo

Inovativno zunanje oglaševanje novih telefonov Samsung

Prihod nove generacije pregibnih telefonov Samsung Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5 na naš trg je pospremila serija inovativnih plakatnih rešitev, ki jo je Samsung pripravil v sodelovanju z agencijo Starcom in ponudnikom zunanjega oglaševanja Europlakat.

Kratek opis akcije: Nova prepogljiva telefona Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5, ki se ponašata z izjemno kamero in agilnimi koti, sta bila na slovenskem trgu nedavno predstavljena na edinstvenem » dogodku Unpacked«, lansiranje pa je pospremilo tudi inovativno zunanje oglaševanje. »Mestni plakati, ki smo jih zasnovali v sodelovanju z agencijo Starcom in Europlakatom, imajo samosvojo, povsem edinstveno vizualno podobo, kakršne na slovenskem tržišču še ni bilo videti. Posnemajo namreč obliko telefonov Flip, s čimer v prvi plan postavijo tisto, kar potrošnika pritegne takoj, ko ju vzame v roke – popoln dizajn in brezhibno elegantno, a praktično obliko,« je o sodelovanju povedal Tomaž Semič, direktor marketinga pri Samsung Slovenija. »Za Samsung je predstavitev novih prepogljivih telefonov izjemnega pomena, zato smo projekt tako tudi obravnavali. Želeli smo predstaviti nekaj drugačnega, nekaj, kar bi v poplavi zunanjih oglasov pritegnilo pozornost mimoidočih, in mislim, da nam je to tudi uspelo«, dodaja Tilen Kraševec Debeljak, vodja projekta v agenciji Starcom.

V preteklosti je Samsung sicer že razvijal in presenečal z nenavadnimi in nadstandardnimi rešitvami, tako v tujini kot tudi pri nas. Prav za izid prepogljivih telefonov so lani v nekaterih državah že izvedli podobno kreativno 3D-nadgradnjo plakata, letos pa so jo v Sloveniji dvignili na še višjo raven.

samsung1

samsung2

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Vodja projekta: Tilen Kraševec Debeljak

Kreativna direktorica: Jovana Rađenović

Produkcija: Europlakat in Dalto

Medijski zakup: Nik Bevc (Starcom)

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji