jj
Opaženo

Internavti priskočili gasilcem na pomoč

Po navadi gasilce kličemo, ko stvari niso v najlepšem redu. Z istim razlogom so tokrat oni poklicali agencijo Internavti.

Kljub temu, da gasilci v Sloveniji uživajo veliko mero spoštovanja in podpore, se enote in društva soočajo z vse večjim pomanjkanjem mladih kadrov. Mladi so tisti, ki so nujno potrebni za učinkovito delovanje enote, saj v ekipe vnašajo mladostno energijo in zagotavljajo prihodnost gasilstva. »Načini motiviranja in pridobivanja novih članov v gasilske vrste za organizacijo postajajo vedno večji izziv. Razmišljanje in pogledi mladih se spreminjajo, zato je prilagajanje in sledenje trendom izjemno pomembno. Tega se zavedamo tudi v Gasilski zvezi Ljubljana,« je dejal Anže Bitenc, predsednik Komisije za usposabljanje pri Gasilski zvezi Ljubljana.

Kako pridobiti pozornost otrok in najstnikov?

V agenciji Internavti so ugotovili, da so otroci aktivni na področju gasilstva do vstopa v srednjo šolo, nato pa ga začnejo množično opuščati; tudi zaradi množice drugih srednješolskih aktivnosti, ki se mladim zdijo bolj privlačne.

V agenciji so nam povedali, da so se za sodelovanje s študenti Naravoslovnotehniške fakultete odločili, ker mlade najbolje poznajo prav mladi sami. »Študentje so pod nadzorom dr. Jureta Ahtika in asistentke Veronike Štampfl pripravili kreativne komunikacijske akcije za novačenje mladih v gasilske vrste. Soočili smo jih z izzivom 'narediti gasilce spet kul' in v očeh mladine zopet zanetiti navdušenje, da se bodo pogosteje odločali za pridružitev gasilcem,« povedo za MM.

Anže Bitenc je dodal, da so se vabilu k projektu z Naravoslovnotehniško fakulteto in Internavtov odzvali polni pričakovanj, ki so jih ob zaključku tudi izpolnili. »Izdelane predloge in ideje bomo ustrezno analizirali ter jih na ustrezen način poskušali implementirati v sistem. Proces bo zagotovo zahteval svoj čas, vendar vem, da smo na pravi poti,« je še dejal.

jj

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji